اخبار

درششمین روز دهه مبارکه فجر مسابقه دو همگانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اجراء گردید.

درششمین روز دهه مبارکه فجر مسابقه دو همگانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  اجراء گردید.
برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صعود زمستانی به قله ۳٬۹۶۴ متری کوه توچال استان تهران می باشد.

به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقه دو استقامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در تاریخ 17/11/1392 برگزار گردید .با عنایت به بارش سنگین برف دو روز اخیر شرکت کنندگان این برنامه آقایان پردلی،داهیم،دکترشیرزادی، دکترمدرسی ،بهرامیان وخزایی  بودند که به رسم فراخوان ،  مسابقه به شرح ذیل برگزار گردید.

در ساعت 09:00 داوطلبین مسابقه دو همگانی به همراه آقای پویا شیرزادی (نماینده محترم تربیت بدنی دانشگاه )بوسیله خودرو دانشگاه به سمت جاده سراب نیلوفر حرکت کردند مسابقه از ابتدای جاده مخصوص پیست دوچرخه سواری اتوبان سراب نیلوفر شروع شد و خودرو دانشگاه به رانندگی آقای فیلی در حاشیه اتوبان به همراه آنها حرکت می نمود.وضعیت جوی هوا خوب بود ولی جاده گاهی پوشیده از برف یا یخ بود توفیق اجباری برای آمادگی جسمانی صعود هفته آینده گروه گوهنوردی دانشگاه به قله توچال بود . با عنایت به پیمایش مسافت 20 کیلومتر در زمان 110 دقیقه توسط شرکت کنندگان در اینچنین آب هوایی به رسم یادبود جوایزی برای آنان منظور گردید که در اسرع وقت به آنها تحویل می گردد.

 5

6

3

8

 4

برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صعود زمستانی به قله ۳٬۹۶۴ متری کوه توچال استان تهران می باشد.جهت رفاه متقاضیان سعی بر این است که بازگشت از قله بوسیله تله کابین صورت گیرد.

داوطلبین با رضایت وتقبل مسؤولیت خویش ملزمند با همراه داشتن کارت معتبر بیمه ورزشی و پرداخت سی هزار تومان وجه نقد حداکثر تا پایان دهه مبارکه فجر، با آقای بابک بهرامیان کارشناس حقوقی شاغل درساختمان ستاد دانشگاه (شماره تماس 8358423 و 09183351263 )هماهنگی نمایند.​​​

(شماره سپهرکارت بانک صادرات آقای بابک بهرامیان 6713  3143  6917  6037 می باشد)

مضافاًاینکه تحهیزات زمستانی وتهیه  آذوقه بصورت شخصی می باشد.

زمان حرکت ساعت 08:30 روز پنجشنبه تاریخ 24/11/1392 از ساختمان شماره یک ستاددانشگاه است.

در صورت توفیق ، اسکان در خوابگاه دانشگاه تهران(جنب پارک دانشجو)وحرکت روز جمعه  از خوابگاه به نحوی است که نمازصبح در ابتدای صعودبه کوه مذکور  اقامه می گردد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ۰۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید