اخبار

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه با همکاری جمعیت هلال احمر در خیابان شهید جعفری افتتاح شد.

کلینیک  ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه با همکاری جمعیت هلال احمر  در خیابان شهید جعفری افتتاح شد.
از همکاری سازمانها و نهادها استقبال می کنیم و علاقمندیم تا کلینیک های اینچنینی را در نقاط مختلف شهر برپا کنیم.

کلینیک  ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه با همکاری جمعیت هلال احمر بیستم بهمن ماه جاری در خیابان شهید جعفری افتتاح شد.

دکتر نیکبخت در مراسم افتتاح این کلینیک گفت : کلینیک ویژه شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که با همکاری جمعیت هلال احمر در انتهای خیابان شهید جعفری راه اندازی گردیده است همینک با حضور پزشکان فوق تخصص غدد ، روماتولوژِی و جراحی پلاستیک در خدمت مراجعان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وجود تخصص های مختلف در این کلینیک افزود :در این کلینیک همچنین متخصصان داخلی ، قلب ، کودکان ، عفونی و تب دار ، روانشناسی ، اعصاب و روان ، و زنان و زایمان بیماران را ویزیت می نمایند.

دکتر نیکبخت گفت : محوطه پارکینگ شهرداری و خیابان های اطراف به دلیل ازدحام مطب های پزشکان و نیز کلینیک مهدیه بسیار شلوغ و پر رفت و آمد بوده و بیماران در مراجعه به این منطقه دچار مشکلات عدیده ای از جمله ترافیک سنگین و کندی عبور و مرور می شوند.

وی افزود : در این راه از همکاری سازمانها و نهادها استقبال می کنیم و علاقمندیم تا کلینیک های اینچنینی را در نقاط مختلف شهر برپا کنیم.

دکتر نیکبخت در سخنان خود به تشریح دستاوردهای انقلاب در عرصه سلامت پرداخت و گفت : افزایش کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در استان از ثمرات انقلاب است.

گفتنیست این کلینیک از ساعت 16 تا 20 در روزهای شنبه تا چهارشنبه فعالیت می نماید.

3
2
1

 

۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۴:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید