اخبار

دکتر نوری زاد افتتاح های دانشگاه را هدیه به مردم کرمانشاه دانست

دکتر نوری زاد افتتاح های دانشگاه را هدیه به مردم کرمانشاه دانست
به مناسب سی امین سالگرد انقلاب اسلامی، پنج پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال، امروز (21 بهمن) به بهره برداری رسید.
 
 




 

به مناسب سی امین سالگرد انقلاب اسلامی، پنج پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال، امروز (21 بهمن) به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، دکتر جهانبخش امینی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس و رییس و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، آیت اله علما به توانمندیهای تکنولوژی، علمی و آموزشی کشور اشاره کرد و گفت: از افتخارات انقلاب ما پیشرفتهایی است که تا به حال در کشور ما با وجود تحریم ها و فشارهای زیاد حاصل شده و همگان را در دنیا به تحیر واداشته است.

وی اظهار داشت: رویه خارجیها همواره بر این استوار بود که جهان سومی ها را نیازمند معرفی کنند و به آنها اجازه تلاش و ارتقا توانمندیهایشان را ندهند که دانشمندان ایرانی با تلاش خود نشان دادند که می توانند به سوی نقطه قوت بروند و متکی به دیگران نباشند.

 امام جمعه کرمانشاه در ادامه تلاش هرچه بیشتر مسئولین استان را جهت مهیا کردن زمینه پیشرفت و توسعه خواستار شد و گفت: با همدلی و همکاری می توان به نقطه هدف رسید و مشکلات را از سر راه برداشت.

 در این مراسم همچنین دکتر جهانبخش امینی نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به پیشرفت های چشم گیر نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی، اظهار داشت: خوشبختانه بعد از انقلاب کارهای سودمندی در بخش پزشکی صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش پزشکی به اهداف سند چشم انداز دست یافته ایم، گفت: اعتقاد داریم که می توانیم از همین الان در منطقه، جایگاه اول را از نظر پزشکی داشته باشیم.

 امینی مشکلات در دیگر عرصه ها (به غیر از پزشکی) را در کشور حائز اهمیت خواند و افزود: در بخش های دیگر نسبت به اهداف چشم انداز به خوبی کار نکرده ایم که این باید برای برنامه ریزان هشداری باشد تا بهتر عمل کرده و مشکلات را حل کنند.

 در ادامه دکتر صمد نوری زاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه ها هدیه ای برای مردم استان است، به تشریح این پروژه ها پرداخت و گفت: بخش آنژیوگرافی محیطی یا پری فرال بیمارستان امام رضا(ع) با اعتبار  550 میلیون تومان راه اندازی شده و نیاز 15 بیمار در روز را مرتفع می کند.

 وی افزود: با افتتاح این بخش از اعزام بیماران استان که نیاز به دریافت این خدمت دارند به تهران و استانهای همجوار جلوگیری خواهد شد و مشکلات بیماران کاهش می یابد.

 وی مرکز رفاهی دستیاران پزشکی را از دیگر پروژه های افتتاحی دانست و بیان کرد: این پروژه با اعتبار 300 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث شده که با مساحت 1100 متر مربع شامل 26 واحد می باشد.

 نوری زاد افتتاح کلینیک لیزیک چشم در بیمارستان امام خمینی(ره) با اعتباری حدود 600 میلیون تومان را از دیگر پروژه های افتتاحی معرفی کرد و افزود: دستگاه لیزیک این کلینیک از پیشرفته ترین دستگاه هاست که برای اولین بار در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

 وی با بیان اینکه خدمات بخش لیزیک تحت پوشش بیمه می باشد، گفت: دستگاه لیزیک برای اصلاح عیوب انکساری چشم می باشد و در درمان بیماران آستیگماتیسم و ضعف بینایی با برش روی قرنیه(بدون نیاز به بستری) کاربرد دارد.

 نوری زاد کلینیک دندانپزشکی و داروخانه داروهای ترکیبی و آرایشی درمانگاه حاج دایی با اعتبار حدود 150 میلیون تومان را دیگر پروژه های افتتاحی برشمرد.

۲۲ بهمن ۱۳۸۷ ۰۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید