اخبار

طرح بسیج سلامت نوروزی امسال از اول اسفند ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین سال 93 ادامه مییابد

طرح بسیج سلامت نوروزی امسال از اول اسفند ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین سال 93 ادامه مییابد
مانور عملیاتی طرح بسیج سلامت نوروزی واحد سلامت محیط با حضور 14 تیم از شهرستانهای تابعه در محل این معاونت اجرا گردید.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی امسال از اول اسفند ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین سال 93 ادامه مییابد .
 

مانور عملیاتی طرح بسیج سلامت نوروزی واحد سلامت محیط با حضور 14 تیم از شهرستانهای تابعه  در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه سالجاری در محل این معاونت اجرا گردید.

در این مانور دکتر حمزه معاوم امور بهداشتی به اهمیت جایگاه  فعالیتهای پرسنل بهداشت محیط در منطقه و توانایی این کارشناسان جهت ارتقاء سلامت مردم ، مسافرین وگردشگران در طول سال وایام نوروز تلاش وزحمات زیادی را متقبل  میشوند پرداخت .

سپس مهندس کرمی مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی گزارشی اجمالی از عملکرد برنامه بسیج سلامت نوروزی در سال 92-91 ارایه داد ودر ادامه مهندس اجرایی برنامه عملیاتی اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی امسال که از اول اسفند ماه تا پانزدهم فروردین سال 93 ادامه مییابد  را ارائه کرد .

وی پس از تشکیل تیم های بازرسی برای نظارتهای  بهداشتی بر مراکز تهیه وتولید مواد غذایی وکنترل آب وغذا در این ایام که  از ساعت 8صبح شروع وتا ساعت 8 شب ادامه می یابداولین گام در اجرای موفق برنامه را طرح موضوع در کار گروه  سلامت هر شهر ستان دانست .

وی در ادامه تعامل ، هماهنگی وهمکاریهای بین بخشی و درون بخشی با سایر ادارات وسازمانهای مرتبط از جمله معاونت  غذا و دارو،اورژانس و فوریتهای پزشکی  شرکت های  آب و فاضلاب و، شهرداریها ،سازمان دامپزشکی  وتعزیرات حکومتی را در این رابطه با اهمیت شمرد . 

۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید