اخبار

دکتر نیکبخت در مراسم تجلیل از بازنشستگان: با مراقبت از سلامتی خود بقیه ی عمرتان را به زندگی جدیدی اختصاص دهید

دکتر نیکبخت در مراسم تجلیل از بازنشستگان: با مراقبت از سلامتی خود بقیه ی عمرتان را به زندگی جدیدی اختصاص دهید
مراسم تجلیل از بازنشستگان با حضور ریاست دانشگاه و جمع کثیری از بازنشستگان در مجتمع تفریحی بعثت برگزار شد.

 مراسم تجلیل از بازنشستگان  با حضور ریاست دانشگاه و جمع کثیری از بازنشستگان در مجتمع تفریحی بعثت برگزار شد.

 در این مراسم دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه گفت:  برگزاری اینگونه مراسم ها را در مقابل زحماتی که شما کشیده اید کار کوچکی است و ما فقط بخاطر ملاقات با شما و گرفتن انرژی مثبت این مراسم ها را برگزار می کنیم شما درسالهای بسیار سخت دوران جنگ در منطقه جنگی خدمت کرده اید مجروحین دوران جنگ همه با دستان شما بهبود یافته اند و شما از آنها محافظت می کردید ، این زحمات با هیچ زبانی قابل تقدیر نیست.

وی افزود: پیشرفت های بهداشتی مرهون تلاش های شماست بدون حمایت شما این پیشرفت ها حاصل نمی شد و پس از 30 سال خدمت امروز این افتخار را دارید که به بازنشستگی نائل شوید . من بعنوان نماینده و قائم مقام وزیر بهداشت از شما تشکر و قدردانی  می کنم و  دست همه شما را می بوسم ، امیدوارم مابقی عمر یک زندگی با اشتیاق و جدید و با برنامه ای داشته باشید .

دکتر نیکبخت گفت: در دانشگاه فقط طی سال گذشته 26 رشته در مقاطع مختلف ایجاد شده ، دانشگاه بین المللی تأسیس و دانشکده پرستاری سنقر راه اندازی شده است ، همچنین امکان آموزش های دیگر دایر گردیده که فرزندان شما می توانند از این خدمت که نتیجه تلاش شماست بهره مند گردند . وی در ادامه به تغییر نگاه دولت به بحث سلامت اشاره کرد و گفت: اعتبار ویژه ای از محل هدفمندی یارانه ها به بیمه ها پرداخته و به بخش سلامت کشور اختصاص داده می شود ، به گونه ای که کسی درد و رنج نداری برای درمان نداشته باشد . متأسفانه امروز بنا به آمار رسمی شاید نزدیک به 50% هزینه های درمانی از جیب مردم پرداخت می شود امید می رود در آینده با نگاهی که دولت به بخش سلامت دارد این درصد تغییر کند.

دکتر نیکبخت در این مراسم بازنشستگان را به زندگی جدیدی تشویق کرده و گفت:  در گروه های ورزشی فرهنگی ، هنری و غیره ثبت نام کنید و برای خود زندگی آرام ، ورزشی و هنرمندانه داشته باشید به داستان نویسی بپردازید  و خاطره نویسی که بالاخره  برشما چه گذشته تا آیندگان از آن استفاده کنند،

 وی درخصوص دریافت مطالبات بازنشستگی گفت: قبل از پایان امسال طلب های شما پرداخت خواهد شد و هرچیزی را که امور اداری دانشگاه تایید کند  تا پایان امسال قابل پرداخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان از بازنشستگان خواست با کنترل فشار خون ، مصرف کم چربی ها و قندها ، مراقب سلامتی خود باشند.

در ادامه برنامه بهمنی مدیر و کیانی سخنگوی کانون بازنشستگان با بیان برخی مشکلات و مطالبات و نقطه نظرات بازنشستگان تقاضای توجه ویژه مسئولان به امور بازنشستگان را داشتند.

 

۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید