اخبار

نوجوانان نوشیدن آب رادرطول روزفراموش نکنند

نوجوانان نوشیدن آب رادرطول روزفراموش نکنند
.به خاطرداشته باشید هیچ نوشیدنی دیگری جایگزین آب نخواهدشد

نوشیدن آب دمای بدنتان را تنظیم می کند زمانی که در حال نرمش هستید شما احساس انرژی بیشتری می کنید، و همچنین تغذیه عضلاتتان بهتر می شود.به خاطرداشته باشید هیچ نوشیدنی دیگری جایگزین آب نخواهدشد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی جهاندیده کارشناس مسئول واحد بهداشت مدارس در خصوص فواید مصرف آب در نوجوانان گفت : نوجوان  ساعاتی از روز را درمحیطهای آموزشی ، ورزشی وتفریحی بسرمی برند. این موضوع ممکن است باعث شود نوشیدن آب را فراموش کرده ویا اهمیتی برای آن قائل نشوند درحالی که نوشیدن آب درطول روز برای حفظ سلامت وتعادل بدن آنهاکاملا ضروری است .

نوشیدن آب فعالیت فکری را انسجام میدهد ،حجم زیادی از مغز شما از آب تشکیل شده است. علاوه بر اینکه خوردن آب باعث می شود که شما بهتر فکر کنید، باعث می شود که هوشیارتر باشید و بهتر تمرکز کنید.
وی در ادامه افزود رگ به رگ شدن وگرفتگی عضلات کمتر میشود چرا که آب رسانی مناسب به بدن باعث می شود که مفاصل و عضله های شما روغن کاری شود و شما گرفتگی و رگ به رگ شدن کمتری پیدا می کند همچنین نوشیدن مقادیر زیادی آب باعث می شود در مقابل آنفولانزا وبرخی بیماریها مقاومت کنید

وی تاکید کرد آبی که وارد بدن می شود، باعث می شود که مواد سمی و مواد زائد از بدن شسته شود و از بدن خارج گردد. اگر بدن شما دچار کمبود آب شود، قلب شماباید خیلی سخت کار کند تا بتواند به همه سلولهای بدن اکسیژن رسانی کند، پس کلیه ارگان های حیاتی بدن شما خسته خواهند شد و در نهایت شما نیز خسته می شودو در تهایت زمانی که بدنتان احساس خوبی داشته باشد حوصله بیشتری خواهیدداشت وروح شما نیز احساس خوبی پیدا می کند.

جهاندیده تاکید کرد : به خاطرداشته باشید هیچ نوشیدنی دیگری جایگزین آب نخواهدشد.

۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید