اخبار

دکتر نیکبخت: دانشگاه محل علم ورزی و ارایه پیشنهادهای راهبردی برای جامعه است

دکتر نیکبخت: دانشگاه محل علم ورزی و ارایه پیشنهادهای راهبردی برای جامعه است
رییس دانشگاه علوم پزشکی از دانشگاهیان خواست تا وظایف خود بعنوان نخبگان جامعه را تحقق بخشند.

دکتر محمدرضا نیکبخت رییس شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه این شورا با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های شورای فرهنگی دانشگاه گفت : فرهنگ یک روزه سامان نمی یابد و انجام تغییرات در آن به زمان طولانی و برنامه ریزی اصولی نیازمند است.

 وی اصلاح فرهنگی را نیازمند اصول و شاخص هایی دانست که نخبگان باید روی آنها کار کنند و امیدوارانه منتظر تغیرات مثبت بمانند. دکتر نیکبخت اضافه کرد دانشگاه ها برای موفقیت در امور فرهنگی باید برنامه های همدیگر را رصد کرده و مخصوصا از مصوبات دانشگاه هایی که بنیان های دینی و فرهنگی اصیلی دارند استفاده کنند تا بتوانند در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کنند.

دکتر نیکبخت از اعضای شورا خواست که از تجربیات و نظرات صاحبنظرانی که می شناسند و حضور آنان می تواند به ارتقاء فرهنگ  جامعه بینجامد، در شورا استفاده کنند.

 وی همچنین از برنامه ریزی برای حمایت از فرهنگ اصیل کشورمان در شورا ی فرهنگی قدردانی کرد.

دکتر پالش معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این جلسه گزارش کار شورا را اعلام کرد و گفت: طی  12 جلسه اصلی برگزار شده 500 مصوبه به تصویب رسیده که حدود 89 درصد آنها اجرایی شده اند.

وی همچنین  کسب عنوان نمونه توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه ، برگزاری 7 جلسه کرسی آزاد اندیشی و طرح ضیافت اساتید از مهمترین برنامه های شورا دانست.

معاون دانشجویی ابراز امیدواری کرد که در سال آینده هر چه بیشتر از دانشجویان علاقمند و با انگیزه در فعالیت های این شورا استفاده شود.

۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید