اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه از ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها انصراف دادند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،اعضای هیأت رئیسه و  مدیران دانشگاه از ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها انصراف دادند
رئیس دانشگاه : انصراف از دریافت یارانه نقدی می تواند برای توسعه کشور و به ویژه ارتقاء نظام سلامت و بهره مندی اقشار آسیب پذیر جامعه از امکانات بهداشتی درمانی با کیفیت تر ، بستر مناسبی را فراهم سازد.

رئیس دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار وب دا ضمن اعلام انصراف اعضای هیأت رئیسه و مدیران افزود:

انصراف از دریافت یارانه نقدی در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به سال « فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی » نام گذاری شده است می تواند برای توسعه کشور و به ویژه ارتقاء نظام سلامت و بهره مندی اقشار آسیب پذیر جامعه از امکانات بهداشتی درمانی با کیفیت تر ، بستر مناسبی را فراهم سازد.

 

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه با بیان این مطلب افزود: انصراف افراد با حقوق مکفی حمایت از برنامه های سلامت محور دولت تدبیر و امید و ترویج و اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: سلامت یک مؤلفه بسیار مهم است و حساسیت و اهمیت موضوع وقتی محرز تر شد که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سیاست های کلی سلامت را به روشنی بیان فرمودند.

رئیس دانشگاه: با اشاره به توصیه برخی از مراجع عظام تقلید اضافه کرد:

در هرجامعه ای که به تأمین نیازهای افراد نیازمند توجه شود . خداوند هم خیر و برکت را روا می دارد، لذا انصراف افراد با درآمد مناسب در راستای بهره مندی اقشار آسیب پذیر جامعه از خدمات با کیفیت تر امری پسندیده است که انشاء الله افرادی که نیازمند نیستند با صرف نظر از یارانه خود دولت را در تأمین نیازهای جامعه اسلامی یاری فرمایند.

۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ۱۵:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید