اخبار

رئیس دانشگاه: آغاز برنامه تحول نظام سلامت باعث دسترسی عادلانه بیماران به خدمات با کیفیت تر می شود

رئیس دانشگاه: آغاز برنامه تحول نظام سلامت باعث دسترسی عادلانه بیماران به خدمات با کیفیت تر می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در برنامه تحول نظام سلامت که از امروز آغاز گردید، دولت برای بهره مندی بیماران از خدمات با کیفیت تر و کاهش هزینه ها از جیب بیمار دستورالعمل مناسبی طرح و ابلاغ نموده است.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان افزود:

در این برنامه علاوه بر کاهش هزینه ها به تکریم و احترام بیمار و همراهان توجه خاصی شده است و اجرای برنامه حرکتی در مسیر ارزش نهادن به جایگاه والای انسان است و خدمتگزاران بایستی مردم را ولی نعمت خود دانسته و ارائه خدمات در عالیترین سطح را حق آنان شمرده و برای رسیدن به این هدف و اجرای درست برنامه تحول نظام سلامت به صورت تدریجی در هماهنگی با دبیرخانه مرکزی وزارت بهداشت مسیر را آنچنان که باعث خوشحالی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مقام عالی وزارت و تیم همراه و مردم است اجرا نمائیم.

رئیس دانشگاه اضافه کرد: طبیعی است نظام سلامت در مسیری قرار گرفته که بایستی با کار کارشناسی شده و شناسایی نقاط ضعف و تلاش مستمر و بهره مندی از تمام توان و پتانسیل های موجود در رفع نواقص برآید.

وی اشاره کرد: این برنامه آمده تا به مرور و به صورت تدریجی مشکلات بخش سلامت را حل نماید و برای این مهم همراهی و همدلی مردم ، مسئولان و رسانه های جمعی را می طلبد چون برنامه بسیار برنامه ای عظیم و تأثیر گذار در توسعه می باشد.

وی افزود: کار بی وقفه ، تلاش مستمر ، مشاوره ، اطلاع رسانی ، اطلاع یابی و رعایت دستورالعمل ، سعه صدر، آگاهی بخشی عمومی از ضروریات برنامه است.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید