اخبار

بازدید تیم معاونت امور درمان دانشگاه از بیمارستانهای پاوه و جوانرود

بازدید تیم معاونت امور درمان دانشگاه از بیمارستانهای پاوه و جوانرود
تیم معاونت امور درمان امروز در ادامه بازدید های دانشگاه از بیمارستانهای تحت پوشش ، ازبیمارستان قدس پاوه و حضرت رسول (ص) جوانرود بازدید کردند.

تیم معاونت امور درمان امروز در ادامه بازدید های دانشگاه از بیمارستانهای تحت پوشش به دوشهرستان  پاوه و جوانرود مراجعه کردند و از نزدیک نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت را ارزیابی و از نظرات مردم در خصوص اجرای این طرح مطلع شدند.  معاون درمان دانشگاه این بازدید ها که از سوی ریاست و معاونین و مدیران صورت می پذیرد  را امری ضروری برای شناسایی کمبود ها و  نقاط ضعف و قوت دانست که در اجرای صحیح طرح ،بخش سلامت را یاری خواهد نمود.

همچنین مراکز آموزشی و درمانی امام علی(ع)،امام رضا(ع)،امام خمینی(ره)،ایت ا.. طالقانی،فارابی،دکتر محمد کرمانشاهی و معتضدی در مرکز استان  و  بیمارستان های سایر شهرستان ها  توسط ریاست و معاونین  دانشگاه و مدیران مربوطه مورد بازدید های مکرر قرار گرفته است

 با شروع طرح تحول نظام سلامت تا قبل از بازدیدهای  امروز، تعداد55 بازدید از سوی  استاندار،ریاست دانشگاه، معاونین،امامان جمعه و فرمانداران صورت گرفته بودو همه مسئولان بر حسن اجرا ی طرح و بهره مندی مردم بویژه اقشار کم درامد و آسیب پذیر  و  مردم نقاط کمتر توسعه  یافته از خدمات با کیفیت تر و کم هزینه که از اهداف اصلی این طرح است  تأکید داشتند.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید