اخبار

ژورنال کلاب دانشکده بهداشت آغاز به کار کرد

ژورنال کلاب دانشکده بهداشت آغاز به کار کرد
در نشست آتی که در روز یکشنبه هجدهم خردادماه برگزار می شود دکتر فرید نجفی پیرامون how to run an effective journal club سخن خواهد گفت .

 ژورنال کلاب دانشکده بهداشت آغاز به کار کرد 

رییس دانشکده بهداشت با اعلام این خبر گفت : این نشست با حضور و استقبال خوب اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

دکتر پاسدار افزود : این جلسات با هدف افزایش تبادل نظر علمی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و به منظور آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و مقالات مراکز تحقیقاتی دنیا، بررسی نقادانه مقالات علمی (Journal Club) دانشکده بهداشت بصورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

وی گفت : این جلسات بطور هفتگی روزهای یکشنبه از ساعت 13:30-12 در محل سالن همایش دانشکده بهداشت توسط اساتید برگزار خواهد شد.

دکتر پاسدار تاکید کرد که شرکت عمومی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این جلسات آزاد بوده و از کلیه همکاران دانشکده که تمایل به ارائه مقالات در این جلسات دارند دعوت می­نماییم مقالات خود را به معاونت پژوهشی دانشکده بهداشت ارائه و جدول زمانبندی را برای ارائه پر نمایند.

گفتنیست در اولین جلسه مقاله­ای از مجله Public Health  با عنوان: The Pounds for Pounds Weight Loss توسط دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت ارائه و مورد نقد و بررسی قرار گرفت و در نشست آتی که در روز یکشنبه هجدهم خردادماه برگزار می شود دکتر فرید نجفی پیرامون  how to run an effective journal club  سخن خواهد گفت .

 

1

۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید