اخبار

دومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان برگزار شد

دومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان برگزار شد
این نشست به ریاست مهندس رضایی استاندار و دبیری دکتر نیکبخت ریاست دانشگاه و با حضور بیش از چهل نفر از مسئولین ارشد استان در سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد.

دومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان روز سه شنبه  سیزدهم خرداد ماه سالجاری  رأس ساعت 15 به ریاست مهندس رضایی استاندار و دبیری دکتر نیکبخت ریاست دانشگاه و با حضور بیش از چهل نفر از مسئولین ارشد استان در سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی در این جلسه مباحث مختلفی از جمله: گزارش روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، اجرای برنامه ایمن سازی فلج اطفال (پولیو) در 8 شهرستان از استان کرمانشاه ، گزارشی از وضعیت برخی از بیمارستانها، گزارشی از افزایش نیاز به خون و فراورده های خونی و تأمین هزینه های مرتبط جهت تضمین سلامت خون، گزارشی از وضعیت آب آشامیدنی شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر و همچنین گزارش استفاده از فاضلاب در تولید محصولات کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه پس از بحث و بررسی موارد یاد شده تصمیمات لازم گرفته شد و مصوباتی در این زمینه به تصویب رسید و جلسه رأس ساعت 17 با ذکر صلوات خاتمه یافت.

۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید