اخبار

معیار انتخاب مدیران باید توان ، علاقه مندی به خدمت و تکلیف مداری باشد

معیار انتخاب مدیران باید توان ، علاقه مندی به خدمت و تکلیف مداری باشد
مراجعان ما دغدغه تحصیلی که در سرنوشت خود مهم می شمارند دارند و لذا خوش اخلاقی ، گشاده رویی و تکریم آنان توسط مدیران بسیار مهم است

معیار انتخاب مدیران باید توان ، علاقه مندی به خدمت و تکلیف مداری باشد .

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی در مراسم تقدیر و معارفه مدیر آموزش این معاونت گفت : مراجعان ما دغدغه تحصیلی که در سرنوشت خود مهم می شمارند دارند و لذا خوش اخلاقی ، گشاده رویی و تکریم آنان توسط مدیران بسیار مهم است.

دکتر سیاوش وزیری معاون آموزش دانشگاه افزود : همه ما در قبال نظام و دولت موظف به انجام کار به بهترین شکل ممکن هستیم و در قبال استفاده از بیت المال و حراست و حفاظت از آن مدیون هستیم و هیچگاه نبایستی کار خود را کوچک بشماریم چون همین کارهای ما می تواند مشکلات بسیاری از مردم جامعه را مرتفع سازد.

وی اضافه کرد : ما نباید از اینکه چه امکاناتی برای کار و تلاش در اختیارمان قرار میگیرد صحبت کنیم بلکه بایستی تکلیف مدار باشیم و همواره مثبت و منفی بودن اثرات اعمال خود را در حوزه کاری بررسی کنیم.

دکتر وزیری اخلاق مداری ، سعه صدر ، گشاده رویی ، انعطاف پذیری و توجه به مطالبات مراجعان با رعایت تکریم ،از خصوصیات مدیران موفق دانست و ارزیابی عملکرد خود و مقایسه بخش مربوطه را با دانشگاه های معتبر و الگو پذیری را یکی از رازهای موفقیت دانست.

معاون آموزشی افزود : در این موقعیت نقش بخش آموزشی و اساتید برای پیشبرد اهداف انقلاب در بخش فرهنگی بسیار ارزشمند و قابل توجه است و بایستی در این مسیر تلاش زیادی بشود و ما دست به دست هم می دهیم که این مهم شکل بگیرد.

۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید