اخبار

دکتر کریم پایه اصلی کار خود را اخلاق مداری عنوان نمود

دکتر کریم پایه اصلی کار خود را اخلاق مداری عنوان نمود
دکتر کریم معیار کار در دانشگاه را که با سلامت مردم در ارتباط بوده و کاری حساس است ، تلاش ، خلاقیت ، مردمداری و تعهد عنوان نمود

در نشستی که به منظور آغاز به کار دکتر حسین کریم به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه صبح روز دوشنبه بیست و ششم خردادماه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد وی پایه اصلی کار خود را بر اخلاق مداری عنوان نمود.

دکتر کریم در این نشست که با حضور مدیران دانشگاه برگزار شد  ضمن تشکر از فعالیت های دکتر نیکبخت ، گفت : من با دکتر نیکبخت کار کرده ام ، سفر کاری رفته ام و او را فردی شجاع ، دلسوز و متعهد می دانم.

وی با اشاره به اینکه با دانشگاه و کارکنان آن بیگانه نیست ، گفت : دوستی و صمیمیت و کار بی شائبه و کار گروهی مد نظر است و انتظار دارم همکاران مشکلات را به طور شفاف مطرح نمایند و از پوشاندن آنها خودداری نمایند تا در جهت ایجاد راهکار مناسب اقدام گردد.

دکتر کریم معیار کار در دانشگاه را که با سلامت مردم در ارتباط بوده و کاری حساس است ، تلاش ، خلاقیت ، مردمداری و تعهد عنوان نمود و گفت :  پایه اصلی کار را بر اخلاق مداری می گذاریم با این نگاه که هر رفتاری اخلاق نیست و اخلاق باید در کنار قوانین و مقررات باشد و این دو در کنار هم باشند.

وی کار در این حوزه را سخت دانسته و گفت : این کار با سختی و تلخی و شیرینی هایی همراه است اما در نهایت کاری مقدس و ارزشمند بوده و رفع مشکلات مردم آن را سهل و شیرین می نماید.

 دکتر نیکبخت رییس پیشین دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به افزایش تعداد 115 عضو هیات علمی در دانشگاه که نقش موثری در ارتقای علمی و تولدی علم دارد گفت : یکی از امور مهم دانشگاه ، نظارت و رسیدگی به وضعیت اجرای طرح تحول نظام سلامت است .

2
3
1
1

۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید