اخبار

آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه برگزار شد.
دکتر کریم : در دوره فعالیت خویش از ناامیدی و یاس، قانون گریزی، سوء استفاده ، اشاعه روش های مردم فریب و آمارسازی، حاشیه بازی، تخریب افراد و شخصیت ها، بی برنامگی و حاشیه سازی اجتناب خواهم کرد.

 آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز سه شنبه با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و جمعی از مسوولان محلی در کرمانشاه برگزار شد.

رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این آیین به گزارش عملکرد سه ساله خویش پرداخت و گفت: ارتقای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک، راه اندازی شعبه بین الملل این دانشگاه وایجاد هفت رشته تحصیلی جدید در مقاطع تخصصی بالینی، دکترای تخصصی پژوهشی، کارشناسی ارشد و کارشناسی از مهم ترین موفقیت های این دانشگاه در سال های اخیر است.

دکتر ˈمحمدرضا نیکبختˈ ارتقا رتبه اعضای هیات علمی به 50 مورد، افزایش تعداد دانشکده ها از شش به هفت دانشگاه، افزایش تعداد دانشجویان از سه هزار و 204 به چهار هزار و 55 نفر، افزایش اعضای هیات علمی از 232 به 313 نفر، تجهیز بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و انتخاب دانشگاه به عنوان قطب علمی، آموزشی و پزشکی جامع نگر را از دیگر این دستاوردها عنوان کرد.

وی ادامه داد: تشکیل کرسی های آزاد اندیشی، دور نگه داشتن دانشگاه از جریان های سیاسی، توجه به هم اندیشی و اخلاق حرفه ای، افزایش تخت های فعال بیمارستانی، توزیع 25 دستگاه آمبولانس در سطح استان، اجرای حاکمیت بالینی در بخش های مختلف و ایجاد بخش های دندانپزشکی ترمیمی و کودکان از دیگر دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سه سال اخیر بوده است.

نیکبخت با اشاره به اجرای مناسب طرح تحول نظام سلامت در کرمانشاه از زمان آغاز طرح گفت: از 15 اردیبهشت ماه 93و روز آغاز این طرح تا 31 خرداد ماه امسال در مجموع 23 هزار و 655 بیمار از بیمارستان های دولتی استان کرمانشاه ترخیص شدند که سهم پرداختی درمان این افراد فقط 14 میلیارد ریال شد.

وی تخفیف بیش از دو هزار قلم دارو با هزینه بیش از10 میلیارد ریال ، تزریق 17 پژوهشگر به دانشگاه، افزایش مرکز تحقیقات مصوب دانشگاه از سه مرکز سال 89 به 9 مرکز در سال 93، خرید یک دستگاه ماموگرافی و انعقاد خرید یک دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه سی تی اسکن را از دیگر اقدامات دوره فعالیت سه ساله خویش در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد.

رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این آیین اعتماد را بزرگ ترین سرمایه کاری خویش عنوان و اظهار کرد: عشق به پروردگار، خدمت به مردم، نظم و انظباط ، اعتدال ، توانمندی و شایسته پروری، صداقت و شفافیت، عزت نفس ، فعالیت در محیط سالم و تبدیل تهدیدها به فرصت از مهم ترین اعتقادات کاری اینجانب است.

دکتر ˈحسین کریمˈ افزود: در دوره فعالیت خویش از ناامیدی و یاس، قانون گریزی، سوء استفاده ، اشاعه روش های مردم فریب و آمارسازی، حاشیه بازی، تخریب افراد و شخصیت ها، بی برنامگی و حاشیه سازی اجتناب خواهم کرد.

وی ارتقا کیفیت وضعیت موجود و برنامه های جاری دانشگاه، ارتقای جایگاه دانشگاه به عنوان قطب علمی غرب کشور در تمامی حیطه ها، گسترش تحصیلات تکمیلی ، توسعه بکارگیری فناوری روز دنیا ، توجه به مبحث اقتصاد سلامت و افزایش رضایتمندی مردم را از مهم ترین برنامه های خویش عنوان کرد.

کریم افزود: استفاده حداکثری از انواع مشارکت ها، تاکید بر ارزشیابی، تلاش برای راه اندازی معاونت پرستاری، مامایی و پیراپزشکی، پیگیری مصوبات سفر رهبری و سفرهای قبلی و آتی ریاست جمهوری به کرمانشاه ، تقویت شهرستان ها با نگرش تمرکز زدایی، تقویت راه های توریسم درمانی و پیگیری راه اندازی شهرک سلامت از دیگر برنامه های کاری من است.

در پایان این آیین، معاون وزیر بهداشت حکم انتصاب دکتر حسین کریم را به وی تقدیم کرد.

۳ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید