اخبار

سرپرست دانشگاه از مرکز رشد فناوری سلامت بازدید کرد.

سرپرست دانشگاه از مرکز رشد فناوری سلامت بازدید کرد.
دکتر کریم : این مرکز دارای پتانسیل مناسبی جهت گسترش فعالیت شرکت های فناور دانشگاه برای تبدیل از ایده به پدیده و تولید محصولات جدید است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه در بازدید از  مرکز رشد فناوری سلامت :این مرکز دارای پتانسیل مناسبی جهت گسترش فعالیت شرکت های  فناوردانشگاه برای تبدیل ایده به پدیده  است.

دکتر کریم  سرپرست دانشگاه  علوم پزشکی در این بازدید از آخرین یافته های علمی شرکت های دانش بنیان عضو مرکز مذکور ، ظرفیت های علمی این دانشگاه را بسیار بالا توصیف کرد و گفت :  این مرکز دارای پتانسیل مناسبی جهت گسترش فعالیت شرکت های فناور دانشگاه برای تبدیل شان از ایده به پدیده است.

سرپرست دانشگاه مرکز رشد فناوری سلامت را به عنوان خط شکن یاد کرد و توصیه هایی را جهت پربار نمودن فعالیت ها ارائه نمود.

شایان ذکر است مرکز رشد فناوری سلامت مرکزی است تحت مدیریت متخصصین حرفه ای که با ارائه خدمات حمایتی شامل تامین محل کار به صورت اجاره و خدمات اداری لازم ، خدمات آزمایشگاهی ، کارگاهی و اطلاع رسانی ، خدمات مدیریتی ، حقوقی ، مالی ، اعتباری ، پروژه یابی و بازاریابی ، آموزش های تخصصی ویژه و مشاوره ، از ایجاد و توسعه حرفه های جدید توسط کارافرینانی که در قالب واحدهای نوپای فعال در زمینه های مختلف منتهی به فناوری متشکل شده اند و اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن دارند پشتیبانی می کند.

4

3

2

1

 

۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید