اخبار

سرپرست دانشگاه: در اجرای طرح تحول نظام سلامت درخواست های پاراکلینیکی را مدیریت کنید

سرپرست دانشگاه: در اجرای طرح تحول نظام سلامت درخواست های پاراکلینیکی را مدیریت کنید
دکتر کریم : برای اجرای موفق این طرح باید با جلب همکاری های پزشکان سعی شود هزینه های دارویی ، تجهیزات و لوازم مصرفی، انجام تعداد آزمایش ها ، MRI و سی تی اسکن های غیر ضروری کاهش پیدا کند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی مردم با استقبال مواجهه شده و باید طوری عمل کرد که این طرح برای همیشه رافع مشکلات مردم و بیماران باشد و این هم نیاز دارد که دستورالعمل ها و آئینامه های وزارتی و خروجی جلسات هیأت اجرایی استان بخوبی اجرا شود.

دکتر حسین کریم افزود برای اجرای موفق این طرح باید با جلب همکاری های پزشکان سعی شود هزینه های دارویی ، تجهیزات و لوازم مصرفی، انجام تعداد آزمایش ها ، MRI  و سی تی اسکن های غیر ضروری کاهش پیدا کند و در اینجا بایستی مسئولان بخش های مربوطه درخواست ها را مدیریت کنند.

دکتر کریم به نقش کلیدی رؤسای بیمارستانها اشاره و همکاری مدیران گروههای آموزشی با آنان را در اجرای طرح مؤثر ارزیابی کرد.

وی انجام کار بطور کامل را خواستار شد و گفت بخاطر صرفه جویی بخشی از کار را که انجام آن برای بخش سلامت ضروری است حذف نکنیم.

 دکتر کریم افزود: گرفتن مشورت در امور می تواند مؤثر واقع شود و بجای اینکه به تنهایی فکر کنیم بگذاریم همه فکر کنند و از بارش افکار بهره بگیریم.

۱۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید