اخبار

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید کرد

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید کرد
مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نزدیک در جریان نحوه عملکرد و خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی این دانشگاه قرار گرفت.

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نزدیک در جریان نحوه عملکرد و خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی این دانشگاه قرار گرفت.

 

حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه در دیدار با دکتر کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص ارائه خدمات مطلوب در جهت رضایتمندی مردم خصوصا بیماران مواردی را بیان کرد و افزود: باید نهایت سعی و تلاش خود را در جهت خدمتگزاری و رضایتمندی به مردم داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح ارتقا سلامت در حوزه بهداشت و درمان انقلابی ایجاد شده که باید قدردان اقدامات خوب دولت تدبیر و امید بود.

 

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: انتظار داریم همکاران دانشگاه علوم پزشکی نهایت تلاش جهت ارائه خدمات مطلوب بیمارستانی را به بیماران و خانواده همراه بیماران داشته باشند که از جمله موارد آن تکریم مردم خصوصا بیماران و خدمات رسانی به موقع به آنها می باشد.

 

۱۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید