اخبار

نشست هم اندیشی اساتید ، با سرپرست دانشگاه برگزار شد

نشست هم اندیشی اساتید ، با سرپرست دانشگاه برگزار شد
در نشست هم اندیشی اساتید با سرپرست دانشگاه ،تعدادی از اساتید دانشگاه به نمایندگی از ااعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرها ،پیشنهاد ها،خواسته ها و انتظارات اساتید برای توسعه و پیشرفت دانشگاه پرداختند.

نشست هم اندیشی اساتید  با سرپرست دانشگاه،با مباحثی پیرامون راهکارهای توسعه دانشگاه و با حضور اعضاء هیئت علمی ،در روز پنج شنبه 12 تیر ماه از ساعت 19 در سالن جلسات مجتمع بوستان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر رضا تحویلیان (دبیر شورای هم اندیشی استادان) به ارائه مباحثی در مورد شورای هم اندیشی اساتید در دانشگاه و اهم وظایف آن پرداختند و گفتند : فلسفه تشکیل شوراء ، هم فکری و هم اندیشی نخبگان و اساتید دانشگاهها است  به هدف بهره گیری از افکار و اندیشه و تجربه اساتید  در راستای توسعه و تعالی دانشگاه .

دبیر شورای هم اندیشی اساتید افزود:فعالیت و همکاری اعضاء  باید  بدور از هرگونه  هیاهو ، جنجال و بعضی از مسائل خواص دیگر باشد تا بتواند مؤثر واقع شود.

در این جلسه  آقایان  دکتر علی بخشی،دکتر احمدی جویباری،دکتر بیکی،دکتر مصطفایی، دکتر بهرامی ،دکتر صفری ،دکتر دهلقی،دکتر الماسی،دکتر کیانی به ایراد سخن پرداختند و بیشتر محور سخنان آنان حول مباحث ذیل بود.

- پژوهش نباید فقط در راستای تولید مقاله و تولید مقاله در راستای ارتقاء هیت علمی باشد.

-  عنایت به اینکه هدف و رسالت اصلی دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء سطح سلامت جامعه و تربیت نیروهای متعهد و متخصص است

- ضرورت برنامه نویسی دقیق و اولویت بندی درسطح دانشگاه

- نظارت دقیق بیشتر بر پژوهش به هدف دست یابی به تولید علم و محصولات جدید ،دارو و تجهیزات پزشکی

در ادامه دکتر وزیری معاون آموزشی و دکتر نجفی معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه نیز به بیان مطابی در این راستا پرداختند ودر پایان دکتر حسین کریم  سرپرست دانشگاه  و رئیس شورای هم اندیشی اساتید،با مهم خواندن وظایف دانشگاه و تأثیر انکار ناپذیر بهره مندی از آرا و نظرهای اساتید مجرب هر رشته اظهار داشت: رسالت ما بسیار سنگین و در عین حال ارزشی است چرا که هم در بحث آموزش فعال هستیم و هم بحث تحقیق و بهداشت و درمان، و رسیدن به نتیجه ای مطلوب در این مسیر و  وظایف متعدد قطعا  تعامل و همکاری و مشارکت اساتید را می طلبد و ما از این مهم استقبال می کنیم .

سرپرست دانشگاه به سؤالات مطرح شده از سوی اساتید پاسخ داد و اقامه نماز جماعت پایان بخش این مجلس بود.

نشست

حجت الاسلام حاج آقا کاظمی اصل مسؤل دفتر نهاد،دکتر کریم سرپرست دانشگاه ،دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه 

نشست

نشست

نشست

نشست

۱۴ تیر ۱۳۹۳ ۱۵:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید