اخبار

سرپرست دانشگاه درمراسم تقدیر و معارفه مدیر بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه:مدیران برای موفقیت باید برنامه های کوتاه ،متوسط و بلند مدت داشته باشند

سرپرست دانشگاه درمراسم تقدیر و معارفه مدیر بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه:مدیران برای موفقیت باید برنامه های کوتاه ،متوسط و بلند مدت داشته باشند
سرپرست دانشگاه در آئین تقدیر و معارفه مدیر مرکز آموزشی درمانی امام علی(ع) کرمانشاه تدوین برنامه های کوتاه ،متوسط و بلند مدت را مهم و گفت:مدیرانی که منتظر پیش آمدن کاری برای انجام باشندقطعا آینده دستگاه را با چالش روبرو می کنند.

سرپرست دانشگاه گفت: باید مدیران  با برنامه های جدید و شناخت نقاط ضعف  برنامه های گذشته و ارئه راهکار لازم، سازمان را به سمت  پویایی  سوق دهند و دیدن وضعیت حال و آینده نگری بایستی در برنامه ریزیهای مدیران دیده شود .

دکتر حسین کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:مدیران باید با چشم انداز و آینده نگری  سیستم را در مسیر ار تقاء کمی و کیفی قرار دهند و بتوانند فراآیند های غلط را اصلاح نمایند تا سیستم روی ریل مناسب حرکت نمایند در غیر ایصورت مدیر ،مدیری توانمند نخواهد بود و عملکرد او هم به درد سیستم نخواهد خورد.

سرپرست دانشگاه  به درایت ،پشتکار و دانش مدیریت مدیران اشاره و گفت مدیر بایستی چالش ها و نقاط ضعف برنامه ها و سیستم خود را بشناسد و برای حل آنها با مدیران بالا دستی مکاتبه و رایزنی کند و نباید یا عدم موافقت مسؤلان سریع عقب نشینی بکند بلکه باید با ارائه دلایل معتبر وبیان اهمیت موضوع بتواند در رفع مشکل اقدام نماید چون این مهم وظیفه اوست .

دکتر کریم اضافه کرد مدیر بایستی به طور مستمر واحد های زیر مجموعه را بازدید نماید و علاوه بر بهره گیری ازآراء و نظر های همکاران کانون های تصمیم گیری را کاهش و نظر کارشناسی خود را اجرا نمایدو جلوی فرآیند های غلط ایستادگی و در اصلاح آن همت گمارد.

وی نظم و انظباط کاری و بویژه در امور مالی را از ضروریات دانست و افزود مدیران نباید در مقابل بی نظمی سکوت کنند و خود باید الگو و نمونه باشند تا بقیه هم به نظم برسند و برای رسیدن به این هدف رعایت آیینامه ها و دستور العمل ها رعایت قوانین بر شخصیت افراد ارجعیت دارند.

سرپرست دانشگاه قرار گرفتن  برنامهفعال نمودن بیمارستان های تک تخصصی را در اولویت دانست و گفت وقتی بیمارستان تخصصی فعال شود آن رشته به صورت عمقی و تخصصی توسعه پیدا می کند و امکانات جانبی لازم هم بر حسب نیاز مهیا می شود و بیمارستان های قلب و عروق امام علی (ع)،بیمارستان تخصصی زنان و زایمان معتضدی و  اعصاب و روان فارابی را نمونه این مراکز برشمرد.

وی ،دکتر سعید کاظمی مدیر سابق و دکتر حیدر پور مدیر جدید  را از نیروهای متعهد و آشنا به مرکز امام علی(ع) دانست که سالهاست در این مرکز منشأ خیر و تغییر و تحول بوده اند و احداث اورژانس 1200 متر مربعی ،راه اندازی درمانگاه تخصصی قلب و عروق مرکز،تهیه دستگاه اکو کاردیو گرافی  و ارتقاء بخش پست آنژیو نمونه ای از خدمات دکتر کاظمی دانست .

در این مراسم دکتر کاظمی مدیر سابق عملکرد خود را بیان گفت مدیر باید مسأله و هدف را مشخص و بعد راهکار و استراتژی لازم برای حل آن ارائه دهد و قرارو کارکنان در برقراری توازن بین اجزاءو برقراری نظم،مرکز را به سمت جایگاه واقعی خود که همان مرکز رفرنس غرب  در رشته قلب و عروق و جراحی  گرفتن در جایگاه بیمار و همراه او و دیدن مشکلات از این منظر را برای همکاری در درمان و ایجاد آرامش در بیمار بسیار مهم دانست .

 دکتر حیدرپور  مدیر جدید هم محور کاری خود را اخلاق مداری برشمرد و گفت با رعایت قوانین و مقررات و با نگاه پیشرفت و توسعه سعی خواهم نمود با همکاری کارشناسان و کارکنان ، ا ین مرکز را به سمت آنچه از یک مرکز رفرنس و آنهم در رشته قلب و عروق و جراحی های مربوطه انتظار می رود سوق دهیم .

6
5
4
3
2
1

۱۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۵:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید