اخبار

ماموستا قادری : پزشکان اخلاق و عدالت را رعایت کرده ، در هزینه های درمان به بیماران اجحاف نکنند.

ماموستا قادری : پزشکان اخلاق و عدالت را رعایت کرده ، در هزینه های درمان به بیماران اجحاف نکنند.
امام جمعه پاوه در دیدار سرپرست دانشگاه و فرماندار با ایشان:امروز ضربه های غرب به اسلام از ناحیه مسائل دینی نیست بلکه از ناحیه عدم شناخت مسلمین به سیاست و تزویر غرب است

امام جمعه پاوه در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و فرماندار پاوه با ایشان گفت: امروز در آشنایی جوانان و نوجوانان با مسائل دینی خوب کارشده است ولی آنچه مهم است آشنایی مردم با سیاست است که بایستی در کنار مسائل دینی به آن پرداخته شود.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه گفت: نیاز به هوشیاری و پرداختن به تأمین وحدت از هرزمانی بیشتر شده و اتفاقاتی که در کشورهای مختلف خاورمیانه و اکنون عراق افتاده است ، زنگ خطری است که بایستی به طور جدی و توسط مراجع ذی ربط در ایجاد امنیت ، مواظبت گردد.

ملاقادر قادری افزود: در برخی مواقع توجه بیش از حد به مسائل دینی به تنهایی موجب تعصب می شود و آن وقت حل مشکلات جانبی بیشتر و غیر قابل حل می شود و بایستی در کنار بیان توصیه های دینی به مسائل سیاسی و اجتماعی هم توجه شود.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنانش امنیت موجود را مرهون ایثار و همراهی و وابستگی مردم به نظام و ولایتمداری آنها دانست و سهم استانهای غربی در این امر را که اکنون بر امر ایجاد امنیت در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در حراست از مرز و بوم سهیم هستند را بارز دانست و گفت مردم پاوه به خاطر دفاع جانانه در دوران جنگ و همراهی مثال زدنی در تمام ایام با نظام ، حق بزرگی به گردن نظام دارند و باید در دفع مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف کار شود.

امام جمعه پاوه با انتقاد از عملکرد برخی پزشکان که پول های بیشتری از بیماران دریافت می کنند از آنان خواست با توجه به اهمیت علم پزشکی که در اسلام در کنار علم دین شناسی در آن نام برده شده است اخلاق و عدالت را رعایت کنند و در هزینه های درمان به بیماران اجحاف نکنند.

۲۲ تیر ۱۳۹۳ ۰۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید