اخبار

دانشگاه بستری برای بارش افکار و اندیشه هاست

دانشگاه بستری برای بارش افکار و اندیشه هاست
دکتر کریم :همواره مشورت و استفاده از خردجمعی و اجازه فکر کردن سایر صاحبنظران ، نتایج خارق العاده ای داشته است و بارش افکار و اندیشه نعمت بزرگی است که دانشگاه خواستگاه و بستر رشد و بالندگی آن است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان این مطلب که دانشگاه باید مهد برنامه ریزی و ترسیم کننده آینده جامعه باشد، بهره مندی از آراء و اندیشه نخبگان و افراد با تجربه و با دانش را راهی برای قرار گرفتن دانشگاه و به تبعه آن جامعه در ریل روان توسعه و پیشرفت عنوان کرد.

دکتر حسین کریم سرپرست دانشگاه افزود پذیرش مسئولیت در دانشگاه باید با این نگاه باشد که نخبگان و اساتید مجرب به عنوان منبع بسیار عظیم فکر و اندیشه و اطلاعات علمی ، در مدیریت خود سهیم بدانیم و در فرصت هایی که بدست می آید آنان را برای تقویت جایگاه علمی دانشگاه در کنار خود و ناظر بر عملکرد خود داشته باشیم.

وی اظهار داشت همواره مشورت و استفاده از خردجمعی و اجازه فکر کردن سایر صاحبنظران ، نتایج خارق العاده ای داشته است و بارش افکار و اندیشه نعمت بزرگی است که دانشگاه خواستگاه و بستر رشد و بالندگی آن است.

دکتر کریم ترکیب جدید شورای سیاستگزاری دانشگاه را ترکیبی بسیار مطلوب دانست و گفت تعدادی از اعضاء پست ریاست دانشگاه و معاونت های مختلف را تجربه کرده اند و نیازهای اصلی جامعه را می شناسند و حضور در شورا فرصتی است که با تلاش و اظهار نظرهای تخصصی دین خود را نسبت به جامعه ادا نمایند.

 سرپرست دانشگاه به این مثل اشاره کرد که « همه چیز را همگان دانند » و اظهار داشت همه ما چه مسئولیت بپذیریم و چه نپذیریم به واسطه دانش و تجربه ای که کسب کرده ایم و باید ذکات آنرا بدهیم در قبال جامعه مسئولیم  و چه بهتر که این توانمندیها را یک کاسه کنیم و در قالب شوراها و کمیته ها برای رسیدن به راهکارهای لازم هم صحبت و هم پیمان شویم.

دکتر کریم این شورا و سایر شوراها و کمیته ها را تلاش های مجدانه و دلسوزانه اساتید و کارکنان برای پیشرفت نظام و تأمین رفاه حال مردم بر شمرد و افزود تا مسئولیت دانشگاه  را برعهده دارم و بنظرم مسئولیت بسیار خطیری هم هست تلاش خواهم کرد با مشورت و بهره مندی از دانش اساتید، کارکنان ، مدیریت مشارکتی را ترویج دهم که منافع عموم را تأمین نماید.

۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید