اخبار

رئیس جدید بیمارستان معتضدی کرمانشاه معرفی شد

رئیس جدید بیمارستان معتضدی کرمانشاه معرفی شد
سرپرست دانشگاه ، حضور در آیین تقدیر و معارفه رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه ، دکتر سعید کاظمی را به عنوان رئیس جدید معرفی و از خدمات دکتر سعید محمدی تقدیر کرد

سرپرست دانشگاه با حضور در آیین تقدیر و معارفه رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه دکتر سعید کاظمی را به عنوان رئیس جدید معرفی و از خدمات دکتر سعید محمدی تقدیر کرد.

دکتر حسین کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در این آیین گفت: بخش سلامت پایه و اساس بهره مندی جامعه از نیروهای سالم از لحاظ فکری و جسمانی است و هرجامعه ای از وضعیت مطلوب بخش سلامت برخوردار باشد قطعاً می تواند جامعه ای پویا و سرزنده باشد.

سرپرست دانشگاه در معرفی رئیس جدید اظهار داشت: دکتر کاظمی از مدیرانی است که بخش های مختلفی در دانشگاه و سایر سازمانها را مدیریت کرده و با کوله باری از تجربه و دانش مدیریتی برای این مجموعه بیمارستانی انتخاب شده به این هدف که شاهد تغییراتی اساسی و مفید در آن باشیم و با اطمینان به کار و تلاش و ایده های نو و خلاقی که از ایشان دیده ام این مهم دور از انتظار نیست.

دکتر کریم افزود: این بیمارستان محلی است که حیات و زندگی خیلی از مردم در اینجا آغاز شده و با قدمت زیادی که دارد همچنان پویا و محل ارائه خدمات تخصصی در بخش زنان و زایمان است و این نتیجه کار خداپسندانه واقف آن مرحوم معتضدی است و از خیران و واقفان استان خواست برای ارتقاء نظام سلامت و رفع نیازمندیهای دانشگاه به عنوان متولی سلامت در کنار دانشگاه باشند و از اجر و مزد اخروی بهره مند شوند.

سرپرست دانشگاه همچنین با تقدیر از تلاش های دکتر سعید محمدی در مدت کوتا ریاست بیمارستان بخاطر تغییرات اساسی در فضای فیزیکی و ارتقاء درآمدها افزود: ایشان مدیری توانمند و محبوب است و سعی می شود در بخش دیگری از خدمات وی استفاده شود.
4
3دکتر کریم سرپرست دانشگاه
2دکتر کاظمی رئیس جدید بیمارستان معتضدی
1دکتر محمدی رئیس سابق بیمارستان معتضدی

۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید