اخبار

استاندار کرمانشاه : ایجاد شهرک سلامت در کرمانشاه باید بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد

استاندار کرمانشاه :  ایجاد شهرک سلامت در کرمانشاه باید بصورت ویژه در دستور کار  قرار گیرد
رضایی : ساخت و نوسازی بیمارستان های فعلی کرمانشاه امری ضروری است

نشست پیگیری ساخت بیمارستان 540 تختخوابی امام خمینی(ره) کرمانشاه با حضور مهندس رضایی بابادی استاندار٬ معاونین استانداری و همچنین دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مهندس رضایی با بیان اینکه کرمانشاه قطب درمانی و پزشکی غرب کشور است٬ افزود:بدون شک کرمانشاه بواسطه داشتن ظرفیت های پزشکی و درمانی٬ قطعا می تواند پایلوت پزشکی غرب کشور قلمدادگردد و حتی این ظرفیت را نیز داراست که به مداوای بیماران کشور عراق بپردازد.

وی همچنین تصریح کرد: ساخت و نوسازی بیمارستان های فعلی کرمانشاه امری ضروری است لذا می طلبد که با پیگیری و تلاش مضاعف مسئولین امر٬ بیمارستان های کرمانشاه به سمت تخصصی و فوق تخصصی شدن سوق پیدا کنند.

وی با اشاره به راه اندازی و ایجاد شهرک سلامت در کرمانشاه که باید در دستور کار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بصورت ویژه قرار گیرد٬ خاطرنشان کرد: راه اندازی شهرک سلامت به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر درمانی٬ پزشکی و رفاهی به مردم استان و کشور عراق باید هرچه سریعتر در دستور کار مسئولین دانشگاه علوم پزشگی قرار گرفته و در این خصوص چاره اندیشی موثری صورت گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: احداث و راه اندازی دو بیمارستان جنرال و عمومی در سطح شهر کرمانشاه به منظور ارائه خدمات سهل الوصول به مردم  شهرستان های استان از جمله برنامه های در دست اجرای این دانشگاه می باشد.

وی همچنین تشکیل پرونده الکترونیکی بیماران در کلینیک های بخش دولتی بیمارستان ها را از جمله اقدامات در دست اجرا برشمرد.

۳۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید