اخبار

حمایت مسئولان استانی از دانشگاه های علوم پزشکی ؛ رمز استمرار طرح تحول نظام سلامت

حمایت مسئولان استانی از دانشگاه های علوم پزشکی ؛ رمز استمرار طرح تحول  نظام سلامت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : این طرح نعمت های فراوانی برای جامعه به همراه داشته و اجرای صحیح و کارشناسی شده آن می تواند هم به استمرار آن کمک کند و هم موجب ارتقای سلامت شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بی نظیر خواندن طرح تجول نظام سلامت در دهه های اخیر ، اظهار داشت : این طرح نعمت های فراوانی برای جامعه به همراه داشته و اجرای صحیح و کارشناسی شده آن می تواند هم به استمرار آن کمک کند و هم موجب ارتقای سلامت شود.

دکتر حسین کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری وب دا واحد کرمانشاه اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با آغاز به کار خود در اقدامی شایسته طرحی که سالها مورد نیاز مبرم جامعه بود را در دستور کار قرار داد و وزیر بهداشت و همکاران ایشان نیز در تلاشی مضاعف و ستودنی و با درایت ، پشتکار و تدبیر طرح را شروع کردند و اکنون که کمتر از سه ماه از آغاز آن می گذرد شاهد ایجاد رضایتمندی بسیار بالایی در بین جامعه هستیم.

سرپرست دانشگاه با بیان این مطلب که همه ما وظیفه داریم در اجرای طرح ها ی عام المنفعه حداکثر تلاش خود را بکا رگیریم افزود : حمایت مسئولان استانی از دانشگاه های علوم پزشکی که به عنوان پیش قراول این طرح و تامین کننده سلامت جامعه شناخته شده اند ،می تواند بسیار موثر واقع شود و تعامل و همکاری بین دانشگاه ها  و تبادل تجربیات هم وسیله ای دیگر برای استمرار و مداومت طرح است.

دکتر  کریم تلاش برای شناسایی نقاط چالش زا در اجرای طرح و تلاش و پژوهش برای یافتن راهکارهای لازم در حل مشکلات پیش رو را از وظایف دانشگاه های علوم پزشکی دانست و افزود : اجرای طرح تاکنون بسیار خوب پیش رفته و تزریق بودجه و اعتبارات به موقع نویدبخش آینده مطلوب بخش سلامت و استمرار این طرح است.

 

 

 

 

۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید