اخبار

بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.
بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی معرفی و از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تقدیر شد

بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی معرفی و از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تقدیر شد.

 در هفدمین جشنواره شهید رجایی که صبح روز سه شنبه چهارم شهریورماه در کرمانشاه برگزار شد استاندار کرمانشا گفت :تا قبل از آغاز بکار دولت یازدهم، مشکلات زیادی از قبیل قطع رابطه با جهان، تورم 45 درصدی، بی ثباتی اقتصادی و عدم ثبات در تصمیم گیری بر کشور حاکم بود که دولت توانست در یک سال فعالیت خود تا حدود زیادی آنها را برطرف کند.

وی گفت: دولت توانست در طول یک سال نرخ تورم 45 درصدی را به زیر 25 درصد برساند که البته قصد دارد این رقم را نیز تا پایان امسال به زیر 20 درصد کاهش دهد.

رضایی با اشاره به رکود حاکم برنظام اقتصادی کشور قبل از فعالیت دولت یازدهم، اظهار داشت: با وجود فروش بالای نفت در سال های گذشته، رشد اقتصادی کشور در سال 91 رقم منفی شش و هشت درصد بود که این رقم اکنون به حداقل کاهش یافته است و انتظار می رود در آینده ای نزدیک به سمت مثبت شدن نیز حرکت کند.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب اقتصادی در استان کرمانشاه، گفت: با وجود این ظرفیت ها، رتبه استان از لحاظ بهبود فضای کسب و کار در کشور بیست و هشتم و از لحاظ شاخص بیکاری سوم است که هیچ یک زیبنده استان نیست.

رضایی بابادی با تاکید بر ضرورت اصلاح این شاخص ها، افزود: البته استان کرمانشاه در شاخص هایی مانند بیمه تامین اجتماعی روستاییان وعشایر جهش داشته و توانسته است از رتبه بیستم به رتبه سیزدهم کشور تغییر جایگاه دهد.

وی خواستار توسعه مقوله آی تی و نظام الکترونیک در استان شد و گفت: باید با استفاده از تجربیات دیگر استان ها، واگذاری کارها به سیستم پیشخوان دولت در کرمانشاه سرعت گیرد.

رضایی همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه ها را ابرازی مناسب برای توسعه و پیشبرد استان عنوان و اظهار کرد: می توان با ایجاد نشاط در دانشگاه ها و توجه به علم آموزی، استان را بیش از گذشته به سمت توسعه سوق داد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتظار دولت یازدهم از دستگاه های اجرایی خردورزی، عقلانیت و صداقت است، گفت: در راستای تحقق این خواسته، مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه در دولت فعلی به دنبال کلنگ زنی های حاشیه ای و ارائه آمارها دروغ به مردم نیست.

رضایی افزود: هم اکنون 200 هزار میلیارد ریال طرح کلنگ زنی شده راکد در استان کرمانشاه وجود دارد که هزینه بیش از 40 سال کلنگ زنی است و نشان از اقدامات غیرقابل توجیه مسوولان در دولت های قبلی است.

وی در پایان کسب رضایت مراجعان و اهتمام در رفع خواسته های آنان را مهم ترین وظیفه دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان باید با صبر و حوصله در جهت رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به نیازهای آنان گام بردارند.

گفتنیست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه این جشنواره با برپایی غرفه ای بخشی از عملکردهای دانشگاه را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد که با استقبال استاندار کرمانشاه و هیات همراه قرار گرفت.

1
4
2
1

۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید