اخبار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: پزشکان متخصص مورد نیاز بیمارستان ها تامین می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: پزشکان متخصص مورد نیاز بیمارستان ها تامین می شود
دکتر کریم : جبران کمبود پزشک متخصص در بیمارستان های استان و افزایش نظارت بر کار مراکز درمانی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که این دانشگاه در دستور کار خود قرار دارد.

دکترحسین کریم روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاونان درمان و دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در سرسرای اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد، ابتدا به بخش درمان دانشگاه اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که این معاونت با آن روبروست مشکلات ساختاری و تشکیلاتی این معاونت است که باید نگاهی نو به آن شود.

وی، استفاده از نیروهای توانمند در بخش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است تا بدنه کارشناسی و تخصصی قوی تری داشته باشیم.

کریم، همچنین کمبود نیرو و پزشک متخصص را یکی از مشکلات اساسی دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون در کل استان تقریبا با همین مشکل مواجه هستیم به گونه ای که برخی بیمارستان های سطح استان فاقد پزشک متخصص زنان است.

وی، کمبود امکانات و نیازهای اولیه بیمارستان های استان را یک معضل دانست ولی در عین حال از انجام اقدامات لازم برای رفع این مشکل و به کارگیری پزشکان متخصص بومی در آینده نزدیک خبر داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه، نظارت بر عملکرد واحدهای محیطی و بیمارستان های استان در بخش درمان را یک ضرورت برشمرد و افزود: هر مقدار این نظارت ها افزایش یابد قطعا شاهد عملکرد بهتری نیز از آن ها خواهیم بود.

دکترکریم، راه اندازی گام اول هتلینگ بیمارستان ها و زیباسازی مراکز درمانی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی عنوان و خاطرنشان کرد: مراکزی که به این امر مهم توجه بیشتری داشته باشند با تشویق و حمایت روبرو خواهند شد.

وی همچنین به بخش معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: این معاونت از جمله معاونت های مهم دانشگاه است که در صورت انجام درست وظایفش می تواند محیط بسیار بانشاطی را در سطح دانشگاه فراهم کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از برپایی مراسمی باشکوه برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد و گفت: باید تلاش کرد تا دانشجویان با خاطره ای خوش تحصیل خود در این دانشگاه را آغاز کنند.

دکتر کریم در پایان ضمن انتقاد از وضعیت رفاهی نامناسب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: باید تلاش کنیم تا این قبیل امکانات نظیر خوابگاه، تغذیه و سایر امکانات رفاهی در شان دانشجویان دانشگاه به آنان ارائه شود.

۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید