اخبار

دکتر زبیری : دانشکده پزشکی در راستای ارتقای آموزش پزشکی عمومی و انطباق با استاندارد ملی فعالیت می کند

دکتر زبیری : دانشکده پزشکی در راستای ارتقای آموزش پزشکی عمومی و انطباق با استاندارد ملی فعالیت می کند
دانشکده پزشکی به عنوان بزرگترین دانشکده دانشگاه با 38 سال سابقه ، تعداد دویست عضو هیأت علمی و 950 دانشجو در مقاطع مختلف به فعالیت آموزشی می پردازد.

دانشکده پزشکی در راستای ارتقای آموزش پزشکی عمومی و انطباق با استاندارد ملی فعالیت می کند

رئیس دانشکده پزشکی گفت : دانشکده پزشکی به عنوان بزرگترین دانشکده دانشگاه با 38 سال سابقه ، تعداد دویست عضو هیأت علمی و 950 دانشجو در مقاطع مختلف به فعالیت آموزشی می پردازد.

دکتر زبیری با اعلام این مطلب افزود: تعداد 42 عضو هیأت علمی در بخش علوم پایه و 158 عضو هیأت علمی در بخش بالینی و در قالب 28 گروه  به  فعالیت  آموزشی مشغول هستند که در این میان تعداد 9 نفر از اعضای هیأت علمی به مرتبه استاد تمامی ارتقاء یافته اند.

دکتر زبیری از اشتغال 251 دانشجوی علوم پایه ، 132 دانشجوی پاتوفیزیولوژی و یکصد و یک نفر در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت:180 دانشجویان بالینی در مقطع کارآموزی ، 142 نفر در دوره کارورزی ،  277 نفربعنوان  دستیار ، تخصصی و سه نفر در مقطع فوق تخصص تحصیل می نمایند.

وی که در نشست بازدید سرپرست دانشگاه از دانشکده پزشکی سخن می گفت، ضمن برشمردن توانمندی های دانشکده به برخی کمبودها از جمله کلاس ها و تجهیزات مرتبط ، کمبود عضو هیأت علمی ، کمبود تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه اشاره کرده و از تلاش مجموعه دانشکده در ارتقای برنامه آموزش پزشکی عمومی با برنامه استاندارد ملی و WFME خبرداد.

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید