اخبار

بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه امسال کلنگ زنی می شود

بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه امسال کلنگ زنی می شود
نیک کردار : در سال آینده بودجه بسیار خوبی را به ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه اختصاص خواهند داد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه امسال کلنگ زنی می شود.

مهندس مجتبی نیک کردار  با اشاره به ضرورت ساخت یک بیمارستان مجهز در قسمت جنوب شهر کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان مجهز امام رضا(ع) در قسمت شمال شهر کرمانشاه واقع شده و به جهت کاهش تردد بیماران جنوب شهر نیاز به ساخت یک بیمارستان مجهز در قسمت جنوبی شهر کرمانشاه احساس می شود.

وی با اشاره به اختصاص ردیف بودجه ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه در بودجه امسال خاطر نشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این بیمارستان در سال جاری بسیار اندک است.

وی تصریح کرد: این اعتبار اندک از آن جهت در بودجه لحاظ شده تا ردیف بودجه ای این بیمارستان برای سال آینده حفظ شود.

نیک کردار با بیان اینکه سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی ساخت بیمارستانها را در سراسر کشور برعهده دارد عنوان کرد: در جلساتی که با حضور استاندار با مدیرعامل این سازمان داشتیم آنها عنوان کردند که بودجه ساخت بیمارستانها امسال بصورت متمرکز برای تکمیل 27 بیمارستان کشور صرف شده است.

وی تصریح کرد: آنها همچنین عنوان کردند در سال آینده بودجه بسیار خوبی را به ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی کرمانشاه اختصاص خواهند داد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ساخت این بیمارستان و به منظور جلو افتادن زمان آغاز بکار پروزه با همکاری مدیرت ارشد استان پیگیر هستیم تا از راه های دیگر بتوانیم اعتباری در حد سه تا چهار میلیارد را برای ساخت این بیمارستان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد :در صورت تامین این اعتبار قطعا امسال پروژه کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 


۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید