اخبار

دکتر کریم: ارتقای هدفمند تحصیلات تکمیلی از سیاست های اصلی آموزشی دانشگاه است

دکتر کریم: ارتقای هدفمند تحصیلات تکمیلی از سیاست های اصلی آموزشی دانشگاه است
کارنامه آموزشی اعضای هیأت علمی باید در ارتقاء رتبه آنان نقش مهمی داشته باشد.

سرپرست دانشگاه صبح روز یکشنبه 30 شهریور ماه از معاونت آموزشی دانشگاه بازدید و در نشستی با حضور مدیران بخش های مختلف معاونت به بحث و تبادل نر پیرامون رفع مشکلات پرداخت.

دکتر حسین کریم در این نشست گفت : یکی از اصلی ترین سیاست های آموزشی دانشگاه افزایش هدفمند و حساب شده رشته های تحصیلات تکمیلی است و باید در جهت ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی و فوق تخصصی با توجیه مناسب و نیاز سنجی دقیق تلاش کنیم .

سرپرست دانشگاه با تاکید بر این امر به جذب نیروی لازم در این زمینه اشاره کرد و گفت: باید به سمت اصلاح ساختار تشکیلاتی و فضاهای فیزیکی پیش برویم و برای  فراخوانی اعضای هیأت علمی تخصصی و فوق تخصصی و جذب حداکثر نیرو هابراساس نیاز واقعی بکوشیم.

دکتر کریم تقویت بنیه اعضای هیأت علمی را از جمله سیاست های دانشگاه ذکر کرد و گفت: گروه های آموزشی باید در این زمینه جدی باشند و با برقراری  نظم و اجرای قوانین آموزشی موجبات ارتقای سطح علمی اعضاء هیئت علمی را فراهم آورند.

وی ارزیابی و ارزشیابی مستمر موسسات ، فعالیت ها و برنامه های آموزشی را مهم ارزیابی کرد و گفت: کارنامه آموزشی اعضای هیأت علمی باید در ارتقاء رتبه آنان نقش مهم داشته باشد.

وی از اعضای هیأت علمی خواست تا با شناخت نقش خود به عنوان بالاترین الگوی سازمان ، شأن خود را حفظ و نقش خود را به درستی ایفاء نمایند.

دکتر کریم همچنین بر ارتقای کارکنان از عنوان کارشناسی به افراد کارآمد تأکید کرد و گفت: ما از طرح ها و ایده های نو استقبال می کنیم و مجموعه دانشگاه را نیازمند تحول می دانیم.

سرپرست دانشگاه در این نشست پس از ارائه گزارش از مرکز مهارت های بالینی و عرصه پزشکی جامعه نگر بر راه اندازی یک مرکز کامل آموزش مهارت های بالینی در خور دانشگاه برای دانشجویان و نیز بازسازی و نو تعریف آموزش سرپایی در کلینک های ویژه تأکید کرد.

دکتر کریم معاونت آموزشی را مکلف کرد ظرف مدت 6 ماه برنامه تحول کلینیک های سرپایی را تهیه و آماده اجرا نمایند و برای ایجاد کلینیک ها در بیمارستان های مربوطه برنامه ریزی نمایند.

۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۶:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید