اخبار

ساخت کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) نیز با جدیت در حال پیگیری است

ساخت کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) نیز با جدیت در حال پیگیری است
دکتر حسین کریم: 2 همراه‌سرا در بیمارستانهای طالقانی و محمد کرمانشاهی ساخته می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیگیری ساخت دو همراه سرا در بیمارستانهای طالقانی و محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبدا دکتر حسین کریم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همراه سرا جزء ساختارهای بیمارستانی نبوده و دانشگاه علوم پزشکی وظیفه ای در قبال ساخت آن ندارد، عنوان کرد: ساخت همراه سرا توسط خیرین و با مشارکت های مردمی انجام می شود.

وی با اشاره به درخواست خیرین جهت ساخت یک همراه سرا در بیمارستان امام رضا(ع) اظهار کرد: متاسفانه مکان یابی مناسبی برای ساخت بیمارستان امام رضا (ع) صورت نگرفته و این بیمارستان در حال حاضر فضای مناسبی برای ساخت دیگر ساختمانهای مورد نیاز در کنار خود از جمله همراه سرا را ندارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در چند سال گذشته زمینی برای ساخت این همراه سرا در محدوده بیمارستان امام رضا(ع) در نظر گرفته شد، اما این زمین متعلق به پد بالگرد بوده که در تحقیقات این موضوع در نظر گرفته نشده بود.

وی افزود: با راه اندازی اورژانس هوایی این زمین به کاربری سابق خود یعنی پد بالگرد اختصاص داده شد و در حال حاضر زمینی در این بیمارستان برای ساخت همراه سرا وجود ندارد.

کریم خاطر نشان کرد: با مذاکراتی که با خیرین صورت گرفت قرار شد تا این همراه سرا در بیمارستان طالقانی ساخته شود که مورد استفاده دو بیمارستان طالقانی و امام علی(ع) قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که قرارداد ساخت این همراه سرا برای بیمارستان امام رضا(ع) بسته شده، تغییر قرارداد آن کمی زمان بر خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از مذاکره با خیر دیگری در جهت ساخت همراه سرا در بیمارستان محمد کرمانشاهی خبر داد.

کریم در ادامه در خصوص وضعیت کلینیک های دانشگاه نیز عنوان کرد: ساخت کلینیک مادر و کودک که تنها در زمان شروع ساخت اعتبار کمی به آن اختصاص داده شد به دلیل قطع اعتبارات متوقف شده است.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه عنوان کرد: ساخت کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) نیز به سرعت در حال پیگیری است و این کلینیک  سال آینده افتتاح می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه نیز آماده بهره برداری است.


۱ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید