اخبار

باید برای جذب بیماران عراقی اقدامات موثری انجام دهیم

باید برای جذب بیماران عراقی اقدامات موثری انجام دهیم
سرپرست دانشگاه: به محض برقراری آرامش در کشور عراق اقدامات اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت مطلوب استان جهت توسعه توریسم درمانی عنوان کرد: نباید تنها بنشینیم و ورود بیماران عراقی را انتظار بکشیم، بلکه باید در زمینه جذب این بیماران اقدامات عملی و موثری انجام دهیم.

 دکتر حسین کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به توان بالای استان در تبدیل شدن به قطب توریسم درمانی غرب کشور، اظهار کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت خود را اعلام کرده که بهترین راه ارتباط با کشور عراق از طریق استان کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این توان را دارد تا نه تنها در در زمینه بحث توریسم درمانی، بلکه در سایر بخش ها نیز زمینه ارتباط موثر با دانشگاه های کشور عراق و به ویژه اقلیم کردستان را فراهم کند.

کریم با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای جذب بیماران عراقی، توسعه توریسم درمانی را مبتنی بر ایجاد رابطه دو سویه دانست و عنوان کرد: برای برقراری این رابطه دوسویه باتوجه به وضعیت موجود کشور عراق نیازمند گذشت زمان هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: قطعا با آرام شدن اوضاع کشور عراق وارد مذاکرات با طرف عراقی در جهت توسعه توریسم درمانی خواهیم شد.

کریم خاطر نشان کرد: اینکه در استان بنشینیم و منتظر باشیم تا بیماران عراقی به داخل کشور ما بیایند قطعا موجب توسعه توریسم درمانی استان نخواهد شد.

وی بر لزوم ایجاد پایگاهی در کشور عراق در این زمینه تاکید کرد و افزود: قطعا با راه اندازی یک پایگاه در کشور عراق می توان زمینه اعزام بیماران از کشور عراق به داخل استان را تسهیل کرد.

کریم راه اندازی این پایگاه در کشور عراق را منوط به برقراری آرامش در کشور عراق دانست و عنوان کرد: به محض برقراری آرامش در کشور عراق به سرعت عملیات احداث این پایگاه انجام خواهد شد.

 


۶ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید