اخبار

خانه ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد

خانه ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد
مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه: زمانی جبهه دانشگاه بود اما امروز دانشگاه جبهه است.

در روز بیست و هفتم مهر ماه خانه ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان افتتاح شد .

در این مراسم حاج آقا کاظمی اصل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه زمانی جبهه دانشگاه بود اما امروز دانشگاه جبهه است افزود: هم اکنون دانشگاه خط مقدم جبهه است و همانطور که زمانی جوانان ما از مرزهای جغرافیایی این مرز و بوم حفاظت کردند هم اینک وظیفه جوانان ماست که در  سنگر دانشگاه از مرزهای اخلاقی و اعتقادی  که در معرض آسیب است حفاظت کنندتا بتوانیم فرهنگ ایثار و دشهادت را زنده نگه داریم. 

در ادامه آقای خلیل عسکری که به نمایندگی ایثارگران دانشگاه سخن می گفت، با تقدیر از راه اندازی این مجموعه افزود: جای خالی این مرکز در دانشگاه کاملا حس می شد که با حمایتهای آقای دکتر کریم رییس دانشگاه این امر محقق شد .

وی همچنین ابراز داشت: ایثارگران و شهدای غرب کشور غریب واقع شده اند که امیدواریم با حمایت تمامی مسئولین این غربت از چهره ایثارگران زدوده شود.

گفتنی است خانه ایثار و شهادت که به دستور ریاست دانشگاه برپا گردیده در منطقه 22 بهمن روبروی کلانتری 12 قرار داشته که علاوه بر استقرار واحد امور ایثارگران دانشگاه جهت ارائه خدمت به ایثارگران و خانواده های محترم آنان به نوعی تبدیل به موزه بهداشت و درمان در سال های دفاع مقدس شده است.

 

9

7

7

9

9

9

9

9

۲۷ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید