اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس و مدیر مرکز آموزشی ، درمانی دکتر محمد کرمانشاهی برگزار گردید

مراسم تودیع و معارفه رئیس و مدیر مرکز آموزشی ، درمانی دکتر محمد کرمانشاهی  برگزار گردید
معاون درمان: بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بالاترین رضایتمندی مراجعان در سطح استان را داراست.

مراسم تودیع و معارفه رئیس و مدیر مرکز آموزشی ، درمانی دکتر محمد کرمانشاهی صبح روز سه شنبه بیست و نهم مهرماه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار گردید.

دکتر حمیدرضا شتابی معاون درمان دانشگاه   در این نشست  از تلاش های دکتر گلپایگانی و آقای بشی پور به عنوان رئیس و مدیر مرکز که سالها پیش از افتتاح رسمی بیمارستان تاکنون تلاش های ارزشمندی در جهت تجهیز ، راه اندازی و ارتقاء این مرکز فوق تخصصی به انجام رساندند سپاسگزاری کرد.

وی همچنین از دکتر قاسمی و خانم دکتر شیخی به عنوان مدیران موفق نام برد و برای آنان در اداره این مجموعه که تنها مرکز فوق تخصصی غرب کشور در زمینه اطفال است آرزوی موفقیت کرد.

دکتر شتابی در بخشی از سخنان خود با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: سلامت مردم در دولت های گذشته در اولویت های اول نبوده است اما در دولت تدبیر و امید سلامت به عنوان اولویت اول کشور مطرح شده و در اجرای قانون اساسی که در آن به سلامت مردم توجه ویژه شده ، تلاش های خوبی صورت گرفته است.

دکتر شتابی ضمن تقدیر از حمایت های مقام معظم رهبری و همراهی مجلس شورای اسلامی به فاز سوم طرح تحول یا همان کتاب ارزشگزاری نسبی خدمات اشاره کرد و گفت: با اجرای این امر درآمد بیمارستان ها رونق خواهد یافت که به رفاه نسبی پرسنل ، پرستاران و نیز سایر همکاران در بیمارستان ها منجر خواهد شد.
7

8

8

8

۳۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید