اخبار

اهدای اعضای مرحوم مازیار فصیحی به نیازمندان پیوند عضو جانی دوباره می بخشد

اهدای اعضای مرحوم مازیار فصیحی به نیازمندان پیوند عضو جانی دوباره می بخشد
خانواده محترم فصیحی به دنبال وقوع حادثه و تایید مرگ مغزی تصمیم به اهدای عضو مازیار به نیازمندان گرفتند .

خانواده محترم فصیحی به دنبال وقوع حادثه و تایید مرگ مغزی تصمیم به اهدای عضو مازیار به نیازمندان گرفتند تا مرگ مازیار زندگی دوباره ای باشد برای بسیاری دیگر که تا آستانه مرگ پیش رفته اند.

دکتر محمدرسول محمدی مقدم  مسوول اداره پیوند معاونت درمان با اشاره به مطلب فوق گفت : مرگ مغزی مازیار فصیحی توسط متخصصان داخلی، بیهوشی،نورولوژی و جراح مغز و اعصاب تایید شده و به دنبال این قضیه خانواده وی تصمیم به اهدای عضو این جوان گرفته اند.

دکتر محمدی اضافه کرد: پیکر مازیار فصیحی شب گذشته با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شده است .

مسوول اداره پیوند معاونت درمان ضمن تقدیر از ایثار خانواده محترم فصیحی در آستانه ماه محرم گفت : این پیوند صرفا برای کمک به بیماران نیازمند در جای جای کشور انجام شده و هیچ رابطه مالی بین پیوند دهنده ، پیوند گیرنده و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود ندارد و این خانواده صرفا بخاطر رضای الهی و شادی روح این جوان تصمیم به این کار گرفته اند.

دکتر محمدی اضافه کرد اهدای عضو بیمارانی که مرگ مغزی آنها توسط متخصصان تایید شده است می تواند جان بسیاری از افراد را نجات دهد و مورد تایید بزرگان دینی هم قرار گرفته است.

وی از علاقمندان به این امر خواست بصورت حضوری به اداره پیوند معاونت درمان دانشگاه واقع در بلوار شهید بهشتی ساختمان شماره 2 دانشگاه مراجعه کنند و یا به سایت اهدای عضو   به نشانی: www.ehda.ir مراجعه نمایند. 

۳۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید