اخبار

برگزاری جشن بزرگداشت عید غدیر و ارتقای دانشگاه به تیپ یک

در این مراسم از دکتر نوری زاد ریاست دانشگاه به خاطر زحمات شبانه روزی تجلیل شد
 

مراسم جشن عید سعید غدیر خم و ارتقا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک  با حضورمعاون سیاسی امنیتی استاندار، ریاست دانشگاه ، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین دانشگاه و جمعی‌از اعضای هیات علمی، پرسنل و دانشجویان  دانشگاه بهمراه  خانواده‌‌های آنان روز سه شنبه 10 آذر ماه در سالن ورزشی شهدا برگزار شد.  در ابتدای این مراسم دکتر نوری زاد ضمن تبریک این عید سعید به مسلمین جهان و حضار، در سخنانی قربان را عید بندگی و غدیر را عید ولایت نامید و  ارتقای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک را مرهون تلاش همه همکاران دانشگاهی دانست .

در این مراسم از طرف معاونین دانشگاه به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  و نیز از طرف شورای فرهنگی با اهدای لوح   سپاس  ازدکتر نوری زاد رئیس  دانشگاه به خاطر تلاش درامر ارتقای دانشگاه به تیپ یک تقدیر شد.  

اجرای برنامه مدح مولای متقیان علی (ع)  و واقعه غدیر توسط حاج بهزاد لرستانی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

گروههای هنری  دعوت شده به این مراسم ، موسیقی با اجرای آقایان  عزیز خانی  و  اصغر ایمانی و گروه نمایش آتی با اجرای عباس منصوری  بودند  که با حضور خود شور و شعف خاصی به این جشن بخشیدند.

  

قدر دانی از نخبگان دانشگاهی در عرصه علم وفرهنگ  مسابقه حضوری ، پخش کلیپ  و پذیرایی از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود .

 

لازم به ذکر است که این مراسم توسط شبکه استانی زاگرس ضبط و در بخشهای مختلف خبری پخش شد.

 

۱۲ آذر ۱۳۸۸ ۰۹:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید