اخبار

سومین نشست شورای سیاستگذاری دانشگاه برگزار شد

سومین نشست شورای سیاستگذاری دانشگاه برگزار شد
شورای سیاستگذاری دانشگاه متشکل از 15 نفر از ا صاحب نظران و پیشکسوتان دانشگاهی است که با برگزاری نشست ماهانه سیاست های اصلی و کلی دانشگاه را بررسی، تعیین و مصوب می نمایند.

سومین نشست شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی با حضور اعضای شورا شامل تعدادی از بزرگان و معتمدین دانشگاه صبح روز چهارشنبه هفتم آبان ماه در سالن اجتماعات ستاد دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست ابتدا شرکت کنندگان به بحث و بررسی وضعیت آموزش پزشکی پرداخته و با بیان مشکلات و کاستی های آموزشی به ارائه راهکارهای مورد نظر خود پرداختند.

افزایش انگیزه اساتید و دانشجویان ، توجه به ایجاد نقش آموزش در ارتقاء اعضای هیأت علمی ، جدیت بیشتر در برنامه ریزی آموزشی ، همکاری همه جانبه مدیر و اعضای گروه های آموزش، نظارت و پایش مستمر ، افزایش زیرساخت های فضاهای آموزشی ، افزایش اعضای هیأت علمی و جبران کمبود اساتید در گروه های مختلف ، توجه به افزایش و ارتقای کیفی آموزشی از جمله مباحثی بود که به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این نشست که حدود 3 ساعت به طول انجامید همچنین طرح تحول نظام آموزشی برای حضار تشریح و در مورد برنامه ها و بندهای آن ، نقاط ضعف و قوت و  چالش های موجود گفت و گو و تصمیم گیری شد.

دکتر زاینده مدرس دانشگاه تهران که در استان به سر می برد، در این نشست خواهان تلاش همه جانبه برای توسعه استان در بخش های سلامت و آموزش شده و برنامه های مختلف وزارت بهداشت را برای نخبگان دانشگاه تشریح کرد.

این مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران همچنین از همت دانشگاه برای برنامه ریزی و نیز استفاده از تفکر جمعی و گردآوری نخبگان برای سیاستگذاری و برنامه ریزی اظهار خرسندی کرد و گفت: امیدوارم با توجه به این تفکر و برنامه که در دانشگاه موجود است « هم صدایی در جهت تحول» شاهد رشد همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باشیم.

گفتنی است شورای سیاستگذاری دانشگاه متشکل از بیش از 15 نفر از اعضای هیأت رئیسه سابق ، صاحب نظران و پیشکسوتان دانشگاهی است که با برگزاری نشست ماهانه سیاست های اصلی و کلی دانشگاه را بررسی، تعیین و مصوب می نمایند.

 
5
5
5
5

۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید