اخبار

اعمال افزایش فوق العاده شغل همکاران در حقوق ماه جاری

اعمال افزایش فوق العاده شغل همکاران در حقوق ماه جاری
دکتر شکیبا : این احکام در کمترین زمان ممکن آماده شده و همزمان با پرداخت حقوق همکاران در روز بیست و پنجم ماه جاری به حساب آنان واریز می گردد.

بنا بر تاکید و دستور ریاست محترم دانشگاه مبنی بر سرعت بخشیدن به اعمال ضریب افزایش فوق العاده شغل در حکم همکارن و با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران ، این افزایش در احکام صورت گرفته و در حقوق آبانماه همکاران اعمال می گردد.

معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه با اعلام این مطلب گفت : صدور این احکام با همت جدی کارگزین ها و مسوولان امور مالی کلیه حوزه های زیرمجموعه دانشگاه و ستاد در کمترین زمان ممکن آماده شده و همزمان با پرداخت حقوق  همکاران در روز بیست و پنجم ماه جاری به حساب آنان واریز می گردد.

دکتر ابراهیم شکیبا افزود : این فوق العاده شغل که به دنبال مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای کارکنان رسمی و پیمانی منظور گردیده شامل 700 امتیاز برای همکاران دارای مدرک کاردانی و پایین تر ، 1500 امتیاز برای شاغلین کارشناسی و بالاتر و 2000 امتیاز برای شاغلین حوزه مدیریتی می باشد که به ترتیب چیزی حدود 840 هزار ریال ، یک میلیون و 810 هزار ریال و 2 میلیون و 410 هزار ریال می باشد.

دکتر شکیبا گفت : اگر صدور احکام جدید تا پیش از پرداخت حقوق در ماه جاری به پایان نمی رسید ، اعتبار آن در بودجه سال آینده پیش بینی نمی گردید و همین امر مشکلات عدیده ای را به دنبال می آورد که خوشبختانه با دستور ریاست محترم دانشگاه و کوشش جمعی همکاران به موقع به انجام رسید.

وی همچنین به منظم کردن روز پرداخت حقوق همکاران اشاره کرد و گفت : ترتیبی اتخاذ گردیده و چندماهی است که در یک زمان واحد یعنی بیست و پنجم هرماه حقوق همکاران به حساب آنان واریز می گردد.

۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۶:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید