اخبار

خیزعلوم پزشکی کرمانشاه برای ساخت بیمارستانی متفاوت و ماندگار

خیزعلوم پزشکی کرمانشاه برای ساخت بیمارستانی متفاوت و ماندگار
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از آغاز عملیات ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه که به گفته او دارای طراحی متفاوت و ماندگاری خواهد بود، خبر داد.

ه گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر 'حسین کریم' که امروز (یکشنبه 25 آبان) در خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور یافته بود، در گفت و گو با خبرنگاران استان، اظهار کرد: با پیگیری هایی که در معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری داشتیم خوشبختانه ساخت فرآیندهای ساخت این بیمارستان شتاب بیشتری بخود گرفته است.

وی ادامه داد: امسال از سوی استاندار کرمانشاه برای آغاز عملیات ساخت این بیمارستان مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و قرار است سال آینده هم رقمی بین 600 تا700 میلیارد ریال برای بیمارستان 540 تختخوابی استان تخصیص یابد.

به گفته دکتر کریم، برای احداث این بیمارستان و براساس ارزیابی های بعمل آمده در مجموع به یک هزارو 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی نسبت به ساخت کامل این بیمارستان در سه سال آینده خوشبین است و آن را در راستای تبدیل استان به قطب درمانی غرب ایران و نیز وجهه بخشیدن به این استان از منظر بین المللی و توسعه توریسم درمانی موثر می داند.

دکتر کریم گفت: در ساخت این بیمارستان قصد نداریم آن را مانند بیمارستان هایی که به صورت یک شکل (تیپ) ساخته می شود، بسازیم بلکه خواستار آن شده ایم که این بیمارستان بعنوان نمادی از استان کرمانشاه و معرفی این استان به خارج و داخل کشور در نظر بگیریم.

** تلاش برای ثبت اسنادی املاک متعلق به دانشگاه علوم پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: یک بسیج عمومی در دانشگاه برای ثبت املاکی که به نام این دانشگاه است، خبر داد.

وی گفت: با توجه اینکه املاک زیادی که متعلق به این دانشگاه است و اکنون بدون سند هستند، یکی از اولویت های خود را بر این مساله متمرکز کردیم که نسبت به ثبت اسنادی این املاک اقدام کنیم.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کاری در این مورد، بسیاری از همکاران ما در سه ماه اخیر تا ساعت هشت شب در دفتر کارشان اقدام به احصا و ثبت این املاک نموده اند.

دکتر کریم گفت: درصدد هستیم تا برای همه این زمین ها، پروژه هایی اقتصادی تعریف کنیم تا ارزش افزوده برای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ایجاد کنیم.

۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید