اخبار

اختصاص یک دستگاه MRI به مرکز فارابی

اختصاص یک دستگاه MRI به مرکز فارابی
سرپرست دانشگاه از بیمارستان فارابی بازدید کرده و در جریان روند بازسازی و تجهیز بیمارستان قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه ضمن بازدید از روند پیشرفت اقدامات در دست اجرای مرکز آموزشی ، درمانی فارابی در نشستی با حضور مدیران بیمارستان و متخصصان گروه های آموزشی روانپزشکی و مغز و اعصاب در خصوص ارتقای بیمارستان و بهینه سازی کیفیت خدمات درمانی به بیماران و مراجعان با آنان به هم اندیشی پرداخت.

در این نشست که صبح روز پنجشنبه بیست و نهم آبانماه برگزار گردید، دکتر کریم از تلاش برای تبدیل بیمارستان فارابی به یکی از مهم ترین مراکز آموزشی و درمانی منطقه خبر داد و گفت : ما می خواهیم این مرکز به یک مرکز درجه یک تبدیل شود .

وی با اشاره به اختصاص 3 میلیارد ریال برای راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان به صورت بسیار آبرومند و در شان مراجعان گفت : با تصویب ورود یک دستگاه MRI به کرمانشاه این دستگاه در مرکز فارابی نصب و راه اندازی می گردد.

دکتر کریم با اشاره به متحول شدن بیمارستان فارابی طی چندماه گذشته از خریداری لیست کاملی از تجهیزات پزشکی به این بیمارستان خبر داد .

سرپرست دانشگاه در این نشست از متخصصان خواست سکان هدایت آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد را فراتر از وظیفه به دست بگیرند و در این زمینه با راه اندازی مرکز پژوهشی راهکارهای علمی خویش را به استانداری ارائه نمایند.

بخش های بازسازی شده ، مجموعه تاسیسات ، مرکز تحقیقات ترک اعتیاد ، درمانگاه از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید رییس دانشگاه ، معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون آموزشی دانشگاه قرار گرفت.

گفتنیست سرپرست دانشگاه طی چندماه گذشته در سه مرحله از بیمارستان فارابی بازدید کرد.

 

2
2
2
2
2

۲۹ آبان ۱۳۹۳ ۱۴:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید