اخبار

اعضای هیئت رییسه دانشگاه در بیمارستان الزهرای شهرستان گیلانغرب گرد هم آمدند

اعضای هیئت رییسه دانشگاه در بیمارستان الزهرای شهرستان گیلانغرب گرد هم آمدند
کارشناسان دانشگاه در حال پایش در این شبکه هستند.

اعضای هیئت رییسه دانشگاه در بیمارستان الزهرای شهرستان گیلانغرب گرد هم آمدند.

اعضای هیئت رییسه دانشگاه با حضور فرماندار شهرستان گیلانغرب در بیمارستان الزهرائ (س) این شهر گرد هم جمع شدند تا به پایش شبکه گیلانغرب و چالش های بهداشتی درمانی پیش رو این منطقه بپردازند.

در این نشست دکتر الماسی به ارائه گزارش درخصوص پایش بیمارستان الزهرا(س) ماندگاری پزشکان متخصص، ارتقای کیفیت در 4 بعد و کاهش فرانشیز بیماران، خدمات ویزیت، هتلینگ و ترویج زایمان طبیعی پرداخت.

در ادامه مهندس اردلان به ارائه گزارش در خصوص مسائل بهداشتی شبکه گیلانغرب پرداخت و گفت: کل شهرستان ها تحت پوشش پزشک خانواده هستند، و براساس گزارش از بیمه روستائیان، گیلان غرب نسبت به سال 92 وضعیت بهتری پیدا کرده است.

در 8 ماه اول سال به طور میانگین 4 بار از شبکه گیلان غرب بازدید به عمل آمده است. وی با اشاره به اینکه فضاهای فیزیکی این شبکه نیاز به بازسازی دارد گفت: نقاط قوت شبکه بسیار زیاد است و همکاران با جدیت تلاش می کنند اما چالش های موجدی پیش روی این شبکه است. یکی از این چالش ها کمبود نیرو و کمبود پزشک در این شبکه است.

مهندس اردلان، به بحث دیوارکشی و محیط سازی اشاره کرد که نیاز است اقدامی صورت پذیرد.

نبود کارشناس تغذیه، همکاری ضعیف بیمارستان اسلام آباد، کاهش درصد پوشش کودکان، ، کمبود دندانپزشک و در معرض خطر بودن 88 کارگر معدن را از دیگر چالش های پیش روی شبکه گیلان غرب دانست.

 

 

۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید