اخبار

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:با اجرای طرح تحول سلامت مشکلات بهداشتی درمانی مردم در شهرستان ها کاهش چشمگیر داشته است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:با اجرای طرح تحول سلامت مشکلات بهداشتی درمانی مردم در شهرستان ها کاهش چشمگیر داشته است
سید سعید حیدری طیب: وزیر بهداشت در حوزه سلامت مانند یک بسیجی عمل کردند.

حیدری طیب گفت: نتایج اجرای طرح تحول سلامت به قدری ملموس است که در شهرستان ها و استان ها مشکلات بهداشت و درمان مردم واقعا به حداقل رسیده است

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)، نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزیر بهداشت از زمانی که رای اعتماد از مجلس گرفتند تا الان، در حوزه سلامت مانند یک بسیجی عمل کردند، گفت: نمایندگان مجلس نیز از عملکرد ایشان کاملا رضایت دارند.

سید سعید حیدری طیب، در ادامه افزود: نتایج اجرای طرح تحول سلامت به قدری ملموس است که در شهرستان ها و استان ها مشکلات بهداشت و درمان مردم واقعا به حداقل رسیده است.

وی با بیان این که مجلس سال گذشته از وزیر بهداشت، حمایت کرد و با اختصاص یک درصد ارزش افزوده به بودجه سلامت موافقت خود را با طرح های وزیر بهداشت اعلام داشت، ادامه داد: مطمئنا این حمایت امسال نیز ادامه دار خواهد بود.

حیدری طیب با بیان این که در حوزه برخورد با زیرمیزی بگیران و نظارت بر آنها، وزارت بهداشت برنامه های خوبی در دست دارد، تاکید کرد: ما از این عملکرد وزارت بهداشت و اجرای گام سوم طرح تحول سلامت به طور کامل حمایت می کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به برخی انتقادات در خصوص طرح تحول سلامت نیز گفت: بیشتر انتقادات نسبت به طرح تحول سلامت منصفانه نیست. فراموش نکنیم که نباید توقع داشته باشیم تا همه منتقدان از اقدامات دولت راضی باشند مهم این است که این اقدامات رضایت غاطبه مردم را به همراه داشته باشد.

۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید