اخبار

دکتر کریم : خوشبختانه با همت متولیان فرهنگی در دانشگاه جهت گیری خوبی صورت گرفته است

دکتر کریم : خوشبختانه با همت متولیان فرهنگی در دانشگاه جهت گیری خوبی صورت گرفته است
گردهمایی مسئولان و مدیران مراکز دانشگاه با حضورحجت الاسلام و المسلمین نقویان درخصوص تکریم خانواده

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی ، دانشجویی بیش از یکصد نفر از مدیران و روسای مراکز آموزشی درمانی دانشکده ها و واحدهای ستادی به همراه خانواده هایشان در نشستی صمیمی به مناسبت میلاد موسی بن جعفر(ع) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی بوستان گردهم آمدند.
در ابتدای این نشست که به همت شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد ، دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی ، دانشجویی ضمن خیر مقدم به حضار ، اظهار  امیدواری کرد که همه مدیران تلاش و کوشش به تاسی از ائمه اطهار را در سر لوحه کار خود قرار دهند .
  حجت الاسلام و المسلمین کاظمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با تشکر از دست اندرکاران این برنامه موضوع این نشست را یک مدیر موفق الزاما یک پدر موفق نیست عنوان کرد.
دکتر حسین کریم ریاست محترم دانشگاه نیز با بیان اینکه این نشست ها یک فرصت بسیار مغتنم است برای اینکه مدیران و خانواده ها در کنار هم باشند ، حجم زیاد فعالیت های کاری مدیران در چند ماه اخیر را موجب جهت گیری خوبی در دانشگاه عنوان کرد و گفت انشاءالله دانشگاه به زودی شاهد تحولات مثبتی خواهد بود . دکتر کریم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر امروز دانشگاه در جایگاه قابل قبولی هست ماحصل تلاش پیشکسوتانی است که سالیان زیادی برای این سیستم تلاش کردند باید به همه آنها خدا قوت گفت.
سخنران اصلی این نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین نقویان بود که در خصوص تکریم خانواده ، آرامش و یاد خدا در همه ابعاد زندگی خانوادگی و فعالیت های کاری مطالبی عنوان کرد که مورد استقبال حضار قرار گرفت. برگزاری مسابقات دارت ، بازی های رایانه ای برای فرزندان مدیران ، پخش کلیپ و صرف شام از دیگر برنامه های جنبی این نشست صمیمانه بود.

 

 نقویان-2

نقویان-5
نقویان-3

۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید