اخبار

استاندار کرمانشاه :روابط عمومی ها باید شیوه های نوین و خلاقانه برای ارتباط با مردم و بیان دستاوردهای دولت بیابند.

استاندار کرمانشاه :روابط عمومی ها باید شیوه های نوین و خلاقانه برای ارتباط با مردم و بیان دستاوردهای دولت بیابند.
مهندس رضایی: محور قرار دادن مردم از اصول کاری دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'ابراهیم رضایی بابادی' روز چهارشنبه در نشستی با مسوولان روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: روابط عمومی ها مانند پیشانی مجموعه های اداری هستند و برای غنای این بخش از ادارات لازم است به صورت منظم نشست های کاربردی و گره گشا برگزار کنند.

وی ادامه داد: لازم است هر دسته از روابط عمومی ها که در یک زمینه خاص مانند حوزه های صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و.. دارای تخصص هستند، در قالب انجمن هایی سازمان دهی شوند و از برگزاری جلسات یک طرفه هم پرهیز شود زیرا باید با تعامل و هم اندیشی در روابط عمومی ها تحول ایجاد کرد.

رضایی بابادی با بیان اینکه رییس جمهوری نیز از ضعف هایی که در اطلاع رسانی از فعالیت ها و عملکرد دولت وجود دارد، گلایه دارند، اظهار کرد: از روابط عمومی ها انتظار داریم که دستاوردهای دولت در حوزه دستگاههای متبوع شان را بیان کنند و با احصای مشکلات موجود نیز به تعامل با شهروندان بپردازند ضمن اینکه فعالیت روابط عمومی ها در فضاهای مجازی هم لازم است.

استاندار کرمانشاه با توصیف روابط عمومی ها بعنوان دستیاران مدیران، از آنها خواست تا با رویه های خلاقانه به جذب مردم و آوردن آنها در صحنه های مختلف بپردازند.

وی افزود: برخی از مدیران از مواجهه با مردم واهمه دارند در حالی که محور قرار دادن مردم از اصول کاری دولت تدبیر و امید و نیز مسوولان استان کرمانشاه قرار دارد.

رضایی بابادی، رفتار صادقانه روابط عمومی ها را برای حضور مردم و مشارکت آنها در برنامه های دولت موثر ارزیابی کرد و از مسوولان روابط عمومی ادارات استان نیز خواست تا پیشنهاداتی که برای تحول در این عرصه دارند را ارائه کنند و اطمینان داد که این پیشنهادات حتما عملیاتی خواهد شد.

 

۱۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۵:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید