اخبار

مراسم تکریم و معارفه مدیریت مهمانسرا برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیریت مهمانسرا برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر مهمانسرا در سالن این مرکز با حضور دکتر شکیبا معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ،دکتر سریری مدیر بودجه و جمعی از همکاران برگزار شد.

ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه طیبه بهرامی و مسلم بیگوند بعنوان مدیر مهمانسرا در سالن این مرکز با حضور دکتر شکیبا معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ،دکتر سریری مدیر بودجه و جمعی از همکاران برگزار شد.

 دکتر شکیبا در این مراسم گفت: در تکریم و معارفه بار مسئولیت همچون پرچمی از دست فردی به فرد دیگری انتقال داده می شود.

 وی در ادامه بخدمات ارزشمند خانم بهرامی در مدت تصدی مدیریت مهمانسرا اشاره کرد و گفت: زحمات وی بر کسی پوشیده نیست اگر توفیقی و ارتقایی در این مجموعه به وجود آمده به خاطر حس مسئولیت پذیری ایشان و همکاری پرسنل بوده است.

دکتر شکیبا آقای بیگوند مدیر جدید این مجموعه را فردی پیگیر و جدی در مدیریت دانست و برای وی آرزوی توفیق کرد و گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا چرخ مهمانسرا  بهتر اقبل بچرخد تا در استان خدمت نمونه ارایه دهد.

خانم طیبه بهرامی مدیر پیشین مهمانسرای دانشگاه نیز مهمانسرا را نماد بیرونی دانشگاه دانست و گفت این مرکز نیاز به توجه ویژه دانشگاه دارد.

 وی در ادامه به استفاده از پتانسیل های مهمانسرا در جهت ارتقاء این مرکز اشاره کرد و گفت : تلاش ما بر این بود که هتلینگ مهمانسرا را به استانداردهای هتل سه ستاره برسانیم که این مهم با ارزیابی بعمل آمده از سوی مسئولین تائید شد .

خانم بهرامی از پرسنل مهمانسرا بعنوان گمنامان اورژانس تکریم نام برد و از همکاری آنها در مدت تصدی این پست تشکر کرد.

مسلم بیگ وند مدیر جدید این مجموعه نیز خواستار توجه بیشتر مسئولین دانشگاه برای ارتقای هرچه بهتر مهمانسرای دانشگاه شد.

17
17

۱۷ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید