اخبار

کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون صحنه بزودی افتتاح می شود

کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون صحنه بزودی افتتاح می شود
سرپرست شبکه بهداشت صحنه: این کلینیک دارای تخصص های داخلی، قلب و عروق، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، بیهوشی و پاتولوژی و رادیولوژی خواهد بود.

کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون صحنه بزودی افتتاح می شود

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه، از افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون این شهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

دکتر پیمان پاکزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلینیک دارای تخصص های داخلی، قلب و عروق، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، بیهوشی و پاتولوژی و رادیولوژی می باشد که در طول دوران فعالیت بیمارستان دکتر معاون شاهد حضور یک جای این تعداد پزشک متخصص نبوده ایم.

وی ادامه داد: این کلینیک در راستای اجرای بسته حمایتی دولت در زمینه طرح تحول در نظام سلامت و در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم افتتاح می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت: وجود کلینیک تخصصی در بیمارستان دکتر معاون این شهر یکی از حلقه های مفقوده و نیاز چندین ساله مردم صحنه می باشد که انشاالله در دولت تدبیر و امید این مهم محقق خواهد شد.

وی با بیان این که به منظور جذب پزشکان متخصص تمامی امکانات لازم برای حضور آنان در این کلینیک فراهم خواهد شد افزود: امیدواریم با حمایت مسوولین و تلاش های کارکنان این شبکه بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم صحنه ارائه دهیم.

دکتر پاکزاد در پایان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با اجرای بسته های حمایتی دغدغه های مردم در بخش سلامت و درمان را برطرف کرده و به وعده ای که در این رابطه به مردم داده بود عمل خواهد کرد.

شهرستان صحنه با 76 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

۱۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید