اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آماده است تا پیشتاز ایجاد معاونت پرستاری باشد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آماده است تا پیشتاز ایجاد معاونت پرستاری باشد
رشته و حرفه ی پرستاری ارتقاء بسیار مطلوبی پیدا کرده است و پرستاران باید به طور تخصصی در بخش های مختلف کار کنند و تبحر ،علم و دانش آن حوزه را در بالاترین سطح فراگرفته و به کار ببندند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پرستاران بعنوان خط مقدم جبهه ، درمان و مراقبت بیمار یاد کرد و گفت: پرستاران همکاران خوب تیم سلامت هستند و وجود پرستاران به قدری ضروری است که پزشک بدون وجود او به هیچ عنوان نمی تواند کار انجام دهد و عملاً درمان فلج می شود. 

دکتر کریم افزود در کنار پیشرفت مشکلات نیز در زمینه های گوناگون مرتبط با پرستاران از جمله دریافتها و مسائل صنفی می طلبد با تشکیل معاونت پرستاری به طور جدی پیگیری و رسیدگی شود.

وی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای راه اندازی معاونت پرستاری آمادگی دارد اعلام نمود: ما آماده ایم تا پیشگام تشکیل این معاونت و توسعه طرز تفکر صحیح در مورد پرستاران باشد.

وی توازن در سیستم را مهم ارزیابی نمود و گفت: این از مطالبات مهم  کادر پزشکی است و از دیگر سو باید کیفیت آموزش پرستاری به روز شده و از روش های صنفی فاصله بگیرد.

وی از لزوم بین المللی شدن دانشکده پرستاری سخن گفت و افزود: درحال حاضر کشور همسایه عراق از نظر آموزش پرستاری به شدت به دوره های کوتاه مدت و بلند مدت و نیز پذیرش دانشجوی پرستاری نیازمند است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این زمینه با برنامه ریزی های انجام شده می تواند الگوی سایر دانشگاه ها شود.

۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید