اخبار

بازدید نماینده مردم صحنه در مجلس از شبکه بهداشت صحنه

بازدید نماینده مردم صحنه در مجلس از شبکه بهداشت صحنه

صبح پنجشنبه 27 آذر، حجت الاسلام احمدی نماینده مردم  شهرستان های کنگاور ، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه حضور یافت و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

او همچنین از تغییرات در حال انجام در بیمارستان دکتر معاون صحنه ، کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان و فضای جدید بخش اداری بازدید کرد و مراتب رضایتمندی خود و مردم را اعلام کرد و در پاسخ به تقاضای ریاست شبکه مبنی بر هیئت امنایی شدن ساختار بیمارستان جدید و نیز بحث توریسم پزشکی در شهرستان قول همکاری و حمایت را داد.

سرپرست شبکه صحنه در جریان بازدید این نماینده از شبکه بهداشت صحنه گفت: اگرچه انجام این اقدامات با تلاشهای پیوسته پرسنل خدوم در حال انجام است اما ما جداً مرهون حمایتهای ریاست دانشگاه هستیم که اگر پشتییابی ایشان از نوآوریها و پیشنهادات ارائه شده ما نبود قادر به پیشبرد این اقدامات نبودیم.

دکتر پیمان پاکزاد اضافه کرد: برای نمونه باید عرض کنم که علیرغم خریداری دستگاه اکوکاردیوگرافی و با توجه به اینکه تحویل دستگاه امری زمان بر است، ریاست دانشگاه شخصا پیگیر انتقال یکدستگاه اکوکاردیوگرافی از بیمارستان امام رضای کرمانشاه به شهرستان صحنه شد تا ارائه خدمات تشخیصی درمانی به مردم صحنه دچار اخلال نشود .

وی افزود: امیدوارم بتوانیم همزمان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه در صحنه مراتب قدردانی مردم خونگرم و مهربان صحنه را به ایشان ابلاغ نماییم.


۲۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید