اخبار

نقطه صفر مرزی و بازدید از طرح جامع سلامت الکترونیک+ گزارش تصویری

نقطه صفر مرزی و بازدید از طرح جامع سلامت الکترونیک+ گزارش تصویری

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه از فعالیت های صورت گرفته در طرح پرونده الکترونیک سلامت در روستای هانی گرمله واقع در نقطه صفر مرزی و مرکز بهداشتی ، درمانی نوسود بازدید نمود.

در این بازدید که رییس دانشگاه و جمعی از معاونان و نیز نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند دکتر مظهری از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به توضیح سامانه پرداخت و آنگاه حضار به طور عملی با سامانه اجرا شده در این مراکز آشنا شدند.

گفتنی است این طرح از طرح های پیشرو  و آینده نگری است که به طور پایلوت در سه نقطه ایران منجمله شهرستان پاوه اجرایی شده است و خدمات ویژه ای را به بیماران مناطق دور دست و نیز ساکنان این مناطق از نظر بهداشتی ارائه می نماید.

در این طرح بیمار پس از قرار گرفتن بر روی تخت هوشمند توسط متصدی اطلاعات اولیه ، تصاویر و آزمایش هایی را که توسط دستگاه های پیشرفته در اسرع وقت تهیه می گردد به پزشک ارسال می گردد و پزشک به صورت بر خط بیماری را تشخیص داده و دستورات لازم را ارائه می نماید. پزشک مذکور به طور همزمان با متخصصان طرح در سراسر کشور در ارتباط است تا بیمار به درستی مورد معاینه قرار گرفته و برنامه درمانی برای وی اجرا شود.

 

44

 

4-

  1-3

55

10

7

6

5

4

3

 

 

۶ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید