اخبار

دکتر سیاری با حضور در نقطه صفر مرزی از طرح جامع سلامت الکترونیک بازدید کرد

دکتر سیاری با حضور در نقطه صفر مرزی از طرح جامع سلامت الکترونیک بازدید کرد
معاون بهداشتی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهر نوسود در واقع در نقطه صفر مرزی در شهر پاوه استان کرمانشاه در جریان روند اجرایی پروژه جامع سلامت الکترونیک قرار گرفت.

دکتر سیاری با بر شمردن نقاط قوت این طرح گفت: در نوسود و در روستاهای دور افتاده حاشیه مرز بهورز خانه بهداشت به اطلاعاتی که در وزارت بهداشت ، تولید می شد به صورت برخط دسترسی دارد که این بسیار ارزشمند است .

وی با بسیار خوب ارزیابی کردن پیشرفت پروژه جامع سلامت الکترونیک اظهار امیدواری کرد که این تحول در کل استان کرمانشاه دیده شود.

دکتر سیاری با پیش بینی اینکه بخش عظیمی از مشکلات مردم با استقرار این سیستم نوین مرتفع می شود گفت: امیدواریم مردم از این طرح بهره مند شوند و ارائه خدمات آن بیشترین رضایت را در مردم به وجود آورد.

وی در ادامه افزود: خدمات بهداشتی این سیستم رایگان است و برای خدمات دارویی 30%  ، خدمات پزشک عمومی 10% و خدمات آزمایشگاه و رادیولوژی نیز 10% هزینه از بیمار اخذ می گردد.

دکتر سیاری با اعلام این نکته که طرح مذکور توسط وزارت بهداشت در حال رصد است افزود: در صورتی که طرح پاسخگوی نیازها و خواست ها باشد گسترش خواهد یافت.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اعلام اینکه طرح پروژه جامع سلامت الکترونیک پر هزینه بوده و زیرساخت هایی همچون اینترنت پر سرعت ، دسترسی به تلفن ، کاربر و بهورز آموزش دیده دارد گفت: هزینه این طرح از محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تأمین می شود.

خ

 

۶ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید